Ferizi Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Finns det någon annan än jag som följde denna underbara serie på svt?? Säsong 1 finns ju redan på dvd och säsong 2 kommer innom några dagar... Någon som vet när svt kommar att sända säsong 3? För så som säsong 2 slutade så tyder ju allt på att det kommer en 3a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag gillade slutet på säsong 2 Hoppas att det blir en säsong 3 men vet inte om det blir det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 JAg har alla avsnitt inspelade... dom äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Tusenbröder var riktigt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Tusenbröder var en riktigt bra serie, Specielt Säsong 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Håller med.... Det lär nog komma en 3:a med tanke på 2:ans slut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Var det den då dom gömde knark i en blöja. I sådana fall såg jag bara det avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Var det den då dom gömde knark i en blöja. I sådana fall såg jag bara det avsnittet. Det är väll i tv-serien Talismanen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Det är väll i tv-serien Talismanen ? Kanske det. Är det den då dom gör en bankstöt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Kanske det. Är det den då dom gör en bankstöt då? Ja, eller dom gör 4 bankstötar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag har sett max ett svsnitt av Tusenbröder, kommer inte ihåg ett skit, men ska köpa DVD:n med säsong 1 snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Ikväll blev jag tvungen att dra upp denna tråd igen. Avsnitt 1 av 2, säsong 3 visades på TV ikväll. Förvånad och överaskad blev jag, dessa 2 avsnitt är totalt 3 timmar och är alltså dubbelt så lång som filmen, det är ett nytt slut också. Längtar med enorm spänning till sista avsnittet på söndag, hur ska det sluta om det inte slutar som i filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Ikväll blev jag tvungen att dra upp denna tråd igen. Avsnitt 1 av 2, säsong 3 visades på TV ikväll. Förvånad och överaskad blev jag, dessa 2 avsnitt är totalt 3 timmar och är alltså dubbelt så lång som filmen, det är ett nytt slut också. Längtar med enorm spänning till sista avsnittet på söndag, hur ska det sluta om det inte slutar som i filmen? Kompenserar med en länk; http://aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,968703,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Mycket som var tillagt här som inte fanns på DVD. Var segt idag i och med att jag sett ganska mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Kompenserar med en länk; http://aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,968703,00.html Dock förklarar ju länken inte mer än filmen, så jag får forttfarande vänta till söndag I guess, men lika bra det @SlewMe: Jo samma här, men har inte sett filmen sen den gick på bio så det var rätt kul att få se lite nya bilder . Redigerad 6 januari, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Mycket som var tillagt här som inte fanns på DVD. Var segt idag i och med att jag sett ganska mycket. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Har följt serierna från första början och jag älskar dom...3:an hyrde jag när den kom ut. Den är lite dåligare än filmerna men klart sevärd Mina betyg. Säsong 1: av 5 Säsong 2: av 5 Återkomsten: av 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Följde tusenbröder säsong 1 & 2 och tyckte det var en bra serie, såg den sk. bioversionen på "del 3" och gillade den inte men det var ju kul att se hur det blev med allt. Orkar inte se de här två(?) avsnitten bara för att titta på de små, vad det nu är, bitarna de lagt till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Följde tusenbröder säsong 1 & 2 och tyckte det var en bra serie, såg den sk. bioversionen på "del 3" och gillade den inte men det var ju kul att se hur det blev med allt. Orkar inte se de här två(?) avsnitten bara för att titta på de små, vad det nu är, bitarna de lagt till. Man får följa lite mer andra personer som man inte får följa i filmen, samtidigt som vi får ett nytt slut tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Bara jag som mådde dåligt när killen blev ihjälslagen i den där husvagnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts