themuppa Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Hej kan någon hjälp mig? jag har fastnat på uppdraget man ska bryta sig in i en villa och sno bevisatrialet de e skit svårt finns de någon tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redcaP Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Inte det där man ska sno ammunitionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Man går me en snubbe som kan öppna dörrar och sont viseting the rich ... någonting hette det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Visiting rich people. Du ska smyga hela tiden fram tills porten, och du kan se vakterna hur de går. Om du är osäker på hur de går i gården, göm dig vid statyn och kolla hur de går. När kvinnan längst fram(husan) tänder ljuset, VAR INTE SYNLIG. Hon kommer ropa på vakterna, och de kommer att peppra dig...Eller ja, om jag inte minns fel har de shotguns, men aja.. Men smyg dig fram till dörren, när husan försvunnit och släckt ljuset, öppna dörren, gå in till höger och döda henne. Sen är det smyga sig till övervåningen till rummet där frun sitter. När du öppnar dörren tills hennes rum kommer hon ha ansiktsmask, var inte rädd för att hon pratar för hon tror det är hennes man. Stäng dörren och döda henne lugnt och tyst. Smyg sen till kassaskåpsrummet, gå fram till kassaskåpet, sen kommer ett videoklipp. När videoklippet är slut, GLÖM INTE ATT TA BEVISMATRIALET, det glömde jag en gång, gissa om jag blev förbannad. Nu kommer det komma vakter, så fram med vapnen. Nu gäller det bara att komma ut från huset och gården och bort härifrån. Så välj själv, peppra dig ut, eller försök dig på att smyga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Visiting rich people. Du ska smyga hela tiden fram tills porten, och du kan se vakterna hur de går. Om du är osäker på hur de går i gården, göm dig vid statyn och kolla hur de går. När kvinnan längst fram(husan) tänder ljuset, VAR INTE SYNLIG. Hon kommer ropa på vakterna, och de kommer att peppra dig...Eller ja, om jag inte minns fel har de shotguns, men aja.. Men smyg dig fram till dörren, när husan försvunnit och släckt ljuset, öppna dörren, gå in till höger och döda henne. Sen är det smyga sig till övervåningen till rummet där frun sitter. När du öppnar dörren tills hennes rum kommer hon ha ansiktsmask, var inte rädd för att hon pratar för hon tror det är hennes man. Stäng dörren och döda henne lugnt och tyst. Smyg sen till kassaskåpsrummet, gå fram till kassaskåpet, sen kommer ett videoklipp. När videoklippet är slut, GLÖM INTE ATT TA BEVISMATRIALET, det glömde jag en gång, gissa om jag blev förbannad. Nu kommer det komma vakter, så fram med vapnen. Nu gäller det bara att komma ut från huset och gården och bort härifrån. Så välj själv, peppra dig ut, eller försök dig på att smyga ut. Själv hade jag valt att låta bli att döda en enda person, inklusive städerskan och frun, då han man gör inbrott hos kommer sticka därifrån om han ser ett lik i sitt hus när han kommer hem. Och om man smyger sig ut också, så kan man sno hans Silver Fletcher, vilket jag tror är det enda tillfället i spelet att få den på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag dödade inte någon jag heller, jo en vakt som jagade mig när jag hade hämtat beviset, men det vara bara han jag skjöt från långt håll med min colt..... Så här gjorde jag : Smög först till vänster in bakom en staty... sedan väntade jag tills en vakt hade passerat och sedan stannar han och tänder en ciggarett..... då smög jag fram o däckade han genom att slå mitt baseboll trä i ryggen på han... Då fick jag genast en shotgun också...sedan smög jag tillbaka till grinden där jag kom in.... smög sedan till höger om poolen bakom buskarna... när jag väl nästan var framme vid huset och det var dags att ta sig in på något vis så väntade jag att vakten hade börjat gå iväg, då smög jag bakom han och försäkrade mig att salvatore var med och smög sedan med han bakom mig uppför trappan.... sedan in i matsalen och in i ett tvätt rum och sedan smyger jag försiktigt in ett trapphus och visare upp på övervåningen och sedan förstår du nog själv..... Var exktra noga med att hålla koll på Salvatore.... Han är fitt klumpig och fick mig att misslyckas flera gånger pga att han ibland sprang rätt ner i poolen så vakterna fick syn på han o dödade han.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag dödade inte någon jag heller, jo en vakt som jagade mig när jag hade hämtat beviset, men det vara bara han jag skjöt från långt håll med min colt..... Så här gjorde jag : Smög först till vänster in bakom en staty... sedan väntade jag tills en vakt hade passerat och sedan stannar han och tänder en ciggarett..... då smög jag fram o däckade han genom att slå mitt baseboll trä i ryggen på han... Då fick jag genast en shotgun också...sedan smög jag tillbaka till grinden där jag kom in.... smög sedan till höger om poolen bakom buskarna... när jag väl nästan var framme vid huset och det var dags att ta sig in på något vis så väntade jag att vakten hade börjat gå iväg, då smög jag bakom han och försäkrade mig att salvatore var med och smög sedan med han bakom mig uppför trappan.... sedan in i matsalen och in i ett tvätt rum och sedan smyger jag försiktigt in ett trapphus och visare upp på övervåningen och sedan förstår du nog själv..... Var exktra noga med att hålla koll på Salvatore.... Han är fitt klumpig och fick mig att misslyckas flera gånger pga att han ibland sprang rätt ner i poolen så vakterna fick syn på han o dödade han.... Lönt att dra upp en fem månader gammal topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Lönt att dra upp en fem månader gammal topic? Jo precis han har förmodligen klarat uppdraget nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts