Tdy Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 När man kör med en bil och inte släpper gasen nån gång efter typ 5 sek stängs motorn av och sedan får man trycka på gasen för att köra igen ... -E det en bugg? -Händer detta för er . -Eller e dset bara dåligt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Nej Ja Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Japp, så blir det för mig också ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Det är sånt som händer oss alla va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Det är sånt som händer oss alla va? Ja, tror det.. det händer för mig iaf jag trodde först att x knappen va sönder sen så låna jag min kusins kontroll och det hände samma sak där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Det är ju I spelet ju. Men det händer bara ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts