Frenzy Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Ingen som sagt John Petrucci ur Dream Theater! Jag säger han nu För han e jävligt grym ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Tommy Emanuel är grymt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Slash, Velvet Revolver, ex-GN'R (but of course ) Jimmy Page, LedZep Jimi Hendrix Andy McCoy, Hanoi Rocks Joe Perry, Aerosmith Glen Buxton, ex-Alice Cooper Angus Young, AC/DC Ritchie Blackmore, ex-Deep Purple ... och många fler, som jag inte kom att tänka på nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Kerry king från slayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 En till ny favorit Mark Tremonti Creed's gitarrist, skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag säger han nu För han e jävligt grym ! Vi väntar... (Du har inte sagt nåt än) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Pete Townshend (the who) lätt! Och Thåström såklart! Redigerad 9 mars, 2005 av EBBA_GRÖN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 James Hetfield för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts