_-MadeMaN-_ Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 JOHNNY RAMONE :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 JOHNNY RAMONE :'( Oh ja... solot i I Wanna Be Sedated. Knappast avancerat, men ack så häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Prince. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 JOHNNY RAMONE :'( JAG GLÖMDE HAN! :'( Kan du förlåta mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 HELT KLART JIMMY PAGE LED ZEPPELIN ÄGER ALLT MOTSTÅND Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Det går ju alltid att planka PANTHERAS låtar, den enda plankbara låten som Eddie van Halen har gjort är ju Runnin with the devil. Ynwie är en jävel på gura också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 JAg blir förvånad, ni som kallar er rockentusiaster och inte nämner Slash ur GnR eller VR?!?!?!?!?!?!? Ni e sjuka i huvudet allihoppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Det finns många jävligt bra, men några jag tycker utmärker sig är Korns gitarrister Munky & Head de spelar aldrig några solon, men dom kan få fram riktigt sjuka ljud Edit: Sen finns det ju förstås klassiker som Hendrix, som var revulotionerande på sin tid, men det är inte lika fantastiskt med gitarrsolon längre, där av mitt val Redigerad 21 februari, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 En favorit är Deron Miller, men den bästa är nog James Hatfield Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Min favorit är nog slash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Min favorit är nog slash. Slash är jävligt tuff! Är inte så mycket för Guns N' Roses, men hans gitarrspel är förbannat bra. http://slashsnakepit.chez.tiscali.fr/mater...s/guitares.html. Wow. Redigerad 1 mars, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Nu är det så här va!. De tre grymmaste gitarristerna 1. Mick Mars, Mötley Crüe 2. Jimmy Page, Led Zeppelin 3. Keith Richard, The Rolling Stones Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Om jag bara får ta en säger jag Kirk Hammet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Steve Vai. Favoritlåt av honom är Tender surrender Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Angus Young, AC/DC Gene Simmons, KISS , han spelar ju egentligen Bas men det är ju nästan samma sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chainsawgutsfuck Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Paul Gilbert Alexi Laiho Roope Latlava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Kom på en till mycket bra gitarrist. Ritchie Blackmore spelade i Deep purple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Acey Slade i Murderdolls! Gillar han skarpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.C. P1MP Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jimi Hendrix var bäst!!!(fast han använde sånt där fender skräp!) ingen har nånsin varit bättre! Pete Townsend är också väldigt bra(och använder Gibson!) pete townsend Jimi Hendrix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Ingen som sagt John Petrucci ur Dream Theater! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts