Frenzy Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Men ditt nöt, dom har inte nån form av talang, deras tabs är hur enkla o gnisslande som helst, inget speciellt med dom. Det är väl för att dom bär "fräna" masker som du tkr dom e bra. Haha nä jag skulle inte tro det... Men han gitarristen i black sabbath han har väl inte sp värst avancerade Tabs ? eller har han? jag vettefan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Nej du vetefan. Säg då inte att han inte har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Men ditt nöt, dom har inte nån form av talang, deras tabs är hur enkla o gnisslande som helst, inget speciellt med dom. Det är väl för att dom bär "fräna" masker som du tkr dom e bra. Ja, självklart är det ENBART för att dom har maskerna vi tycker dom är bra gitarrister... Dom har kanske inte dom mest komplicerade tabsen men det krävs ändåså mer än masker för att ett band ska bli populärt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Men ditt nöt, dom har inte nån form av talang, deras tabs är hur enkla o gnisslande som helst, inget speciellt med dom. Det är väl för att dom bär "fräna" masker som du tkr dom e bra. Emm nej jag tycker dom spelar bra. Kalla mig fan aldrig för nöt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Nej du vetefan. Säg då inte att han inte har det. Black Sabbath tabs är oftast enkla. Iallafall de populära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Black Sabbath tabs är oftast enkla. Iallafall de populära. Det var det jag menade... Förfan erkänn... Om slipknot har så enkla tabs och är kända för sina masker hade fan jag suttit på ett par miljoner redan nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Fatta, allt lätt behöver inte vara dåligt. Några jag känner går runt och säger att Greenday suger för att de använder två ackord i hela deras låtar, det är väl för fan duktigt att kunna skriva en låt med två ackord. Jag gillar inte sliknot men respekterar dem och de som gillar dem. De jag inte respekterar det är överreklamerade fjollor som Jennifer Lopez och sån skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Fatta, allt lätt behöver inte vara dåligt. Några jag känner går runt och säger att Greenday suger för att de använder två ackord i hela deras låtar, det är väl för fan duktigt att kunna skriva en låt med två ackord. Jag gillar inte sliknot men respekterar dem och de som gillar dem. De jag inte respekterar det är överreklamerade fjollor som Jennifer Lopez och sån skit. Håller med till 100%!. Sen så använder inte Green Day bara 2 ackord... Men Ramones började ju med att använda typ 3-4 ackord och inga solon... Dom blev ju populära... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Fatta, allt lätt behöver inte vara dåligt. Några jag känner går runt och säger att Greenday suger för att de använder två ackord i hela deras låtar, det är väl för fan duktigt att kunna skriva en låt med två ackord. Jag gillar inte sliknot men respekterar dem och de som gillar dem. De jag inte respekterar det är överreklamerade fjollor som Jennifer Lopez och sån skit. Svara på när jag sa att Slipknot gör dålig musik. Jag har lyssnat på dom i 4 år så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 deras tabs är hur enkla o gnisslande som helst Deras tabs? Tabs är bara ett sätt att skriva ut hur man ska spela, det man spelar kallas för det mesta för riff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Hoppas att det är bara du som Inte fattar vad ja menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Svara på när jag sa att Slipknot gör dålig musik. Jag har lyssnat på dom i 4 år så. När sa jag någonting om dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 James Hetfield [Metallica] Kirk Hammet [Metallica] Angus Young [AC/DC] Mickael (Ja, han stavas så) G. Thompson [slipknot] James Root [slipknot] Jeff Waters [Annihilator] Mikael Åkerfeldt [Opeth] Peter Lindgren [Opeth] Kommer inte på några fler just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Mr. Kirk Hammet =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Hoppas att det är bara du som Inte fattar vad ja menar. Jag fattade vad du menade, men det du skrev är helt åt helvete fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 MEn EDWARD VAN HALEN är världens snabbaste gitarist!!! Yngwie malmsteen är världens näst snabbaste gitarist (han e svensk ) Typ alla som ni räknar upp lirar bara i erat favorit band å de är dom enda ni kan räkna upp Van halen gör för slöa låtar i min smak men han är världens snabbaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Typ alla som ni räknar upp lirar bara i erat favorit band å de är dom enda ni kan räkna upp Ja, eller hur. Van Halen må vara snabb, men han är inte kul att lyssna på för det. Zakk Wylde är snabb och har skön känsla, och en jävel på sina övertoner, och det gör honom mycket bättre och intressantare än Eddie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 1. Daron Malakian är jävligt snabb 2. Man säger de gitarrister man gillar, för att man lyssnar på bra band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Ungefär så ja menade med Slipknot, whatever, Eddie Van Halen är kung som in i helvete allstå. Ja dom är sega Van Halen, men Eruption är ju inte så dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Svara på när jag sa att Slipknot gör dålig musik. Jag har lyssnat på dom i 4 år så. Varför har du lyssnat på dom i fyra år om du inte tycker om deras musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts