Bubbli Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jimmy Page... Helt klart en av dom bästa. Sen är James Root och Mick Thompson väldans bra också... Sen har jag inte hört Jimi Hendrix så mycket men han ska såklart vara med här också... Vilken/vilka tycker ni är värda att nämna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Oj herrejävlar... nu skriver jag bara upp dem jag hört mycket av och bildat en bra uppfattning om. Tony Iommi, Black Sabbath James Hetfield, Metallica Kirk Hammet, Metallica Angus Young, AC/DC Malcolm Young, AC/DC Jimmy Page, Led Zeppelin Zakk Wylde, Ozzy Osbourne och Black Label Society Jens Ludwig, Edguy Dirk Sauer, Edguy Jag Erik i min klass, stentuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Kirky från 'Tallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Det här var svårt du...... Får nog återkomma med svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jimmy Page, Led Zeppelin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) .han i Rage Against The Machine.. Redigerad 19 februari, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Tony Iommi, Black Sabbath Angus Young, AC/DC Malcolm Young, AC/DC Jimmy Page, Led Zeppelin Zakk Wylde, Ozzy Osbourne och Black Label Society Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Iallfall inte Mick Thompson och James Root som en nämde. Yngwie Malmsteen är det ju inget fel på. Tony Iommi - Black Sabbath Steve Vai. Tracii Guns är cool - Guns n´Roses och Brides of Destruction Angus Young - Ac/Dc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jimi Hendrix ska ju förresten in här också, underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jimi Hendrix Mick Thomson Jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jimi Hendrix ska ju förresten in här också, underbar! Jag skrev ioförsej han längst upp men visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag skrev ioförsej han längst upp men visst Jag nominerar Jimi Hendrix själv, alltså enligt mig en av världens grymmaste gitarrister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jon Shaffer Janick Gers Dave Murray Paul Gilbert Mikael Åkerfeldt Kommer inte på fler nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Har inte hört så mycket av Eric Clapton men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Hendrix. han som spelade med Frank Zappa ibland, jag vet inte vad han heter, men han ser rolig ut. gitarristen i Pink Floyd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag nominerar Jimi Hendrix själv, alltså enligt mig en av världens grymmaste gitarrister. Han var men nu ifall han levde skulle man kunna jämnföra honom me de flesta kända gitarrister. Mina favoriter: Randy Rhoads Zakk Wylde James Hetfield Daron Malakian Och ett par till jag inte kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 ÅHhh fyfan.. Hurfan kunde jag glömma Daron Malakian ! Ni får döda mig ok ni vill... Snabbare gitarrist får man leta efter ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Mick Thomson och James Root. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 James Hetfield och Kirk Hammet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Mick Thomson och James Root. Men ditt nöt, dom har inte nån form av talang, deras tabs är hur enkla o gnisslande som helst, inget speciellt med dom. Det är väl för att dom bär "fräna" masker som du tkr dom e bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts