flogiz Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Den har ingen skärm. Jag tycker att det verkar vara en riktigt dålig spelare. Den enda anledningen att man skulle vilja ha den är väl om man gillar stilen på den. Apple - iPod shuffle Apple Sverige - iPod shuffle Den har ju visst skärm på baksidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Den har ju visst skärm på baksidan Nopp det har ingen skärm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Den har ingen skärm. Jag tycker att det verkar vara en riktigt dålig spelare. Den enda anledningen att man skulle vilja ha den är väl om man gillar stilen på den. Apple - iPod shuffle Apple Sverige - iPod shuffle Då verkar du fel Priset är billigt och så är den liten. B är att den inte har någon display Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Haha, jag måste bara sänka mig till Cortez låga nivå. Jag har en iPod, och jag är långt ifrån fjortis. Ifall du säger att man är "fjortis" när man köper en iPod så säger jag; Köp en iPod, och bli unik. Gå inte runt med en Jens of sweden MP3:n som alla i din klass har. (Fjortisar då, som hela tiden ska ha samma sak som alla andra!) Nu tillbaka till tråden: Köp en iPod mini eller iPod, visst den är dyrare men du kommer bli så j*vligt mer nöjd med den. "den som spar han har" Tack för mig! (Cortez, jag kommer aldrig att hata dig, men det är tack vare att du är ett 2Pac fan) - Annars hade jag dödat dig I'm a gangsta, but y'all knew that Jag är unik, och jag har inte Jens of Sweden, ingen jag sett har samma mp3spelare som jag, jag är lätt-fett-unik på alla sätt... Ja, förutom min musiksmak då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Eller bli så originell du bara kan - Skaffa en noname! Den jag har har ingen speciell tillverkare, och jag fick den gratis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts