Blade87 Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Hej funderat på att köpa en iPod shuffle, undrar om de e någon som har den och kan säga om den är värd att köpa, eller hänvisa till recesentiner om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Köp inte en iPod, då kommer alla att kalla dig 14is och modebög. Köp istället nåt av ett annat märke, du har nog tillgång till en dator så du kan byta ofta. 2 gig räcker mer än väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 För det första 14is? varför skrev du inte fjortis..? För det andra varför skulle man bli kallad det bara för att man har iPod? Jag tycker ipod eller iriver är bra... Har det inte själv.. Men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Fjortis för att man har en ny och bra Mp-3? Det är väl mest klädstil och sånt man blir kallad fjortis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Fjortis för att man har en ny och bra Mp-3? Det är väl mest klädstil och sånt man blir kallad fjortis. Fjortisar som ska ha allt nytt som kommer ut, även fast de inte ens behöver det. Är du en sån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Fjortisar som ska ha allt nytt som kommer ut, även fast de inte ens behöver det. Är du en sån? Man kan säga så här att jag vill ha allt nytt inom eletronik Men om jag skaffar en ny dator, den allra nyaste av hp tillexempel. Tror du att jag blir kallade fjortis då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Man kan säga så här att jag vill ha allt nytt inom eletronik Men om jag skaffar en ny dator, den allra nyaste av hp tillexempel. Tror du att jag blir kallade fjortis då? Nej, för världen kommer inte hem till dig och kollar på din dator. Om du inte råkar heta Tupac Amaru Shakur, men då kommer de nog inte för din dator's skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Nej, för världen kommer inte hem till dig och kollar på din dator. Om du inte råkar heta Tupac Amaru Shakur, men då kommer de nog inte för din dator's skull. De hade väl inte världen gjort heller om jag hade skaffat en ipod shuffle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 De hade väl inte världen gjort heller om jag hade skaffat en ipod shuffle Nej men ofta man sitter hemma med en iPod och lyssnar. Man lyssnar ju på mp3spelaren utomhus för det mesta, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Nej men ofta man sitter hemma med en iPod och lyssnar. Man lyssnar ju på mp3spelaren utomhus för det mesta, right? Ja, det stämmer. Men då kommer väl inte hela världen fram till en, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ja, det stämmer. Men då kommer väl inte hela världen fram till en, right? Nej, men en del av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Om man äger ny teknik så är man en fjortis? Kom igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Grabben, lyssna inte på Cortez. Jag har en iPod, ingen har någonsin kallat mig för fjortis och den funkar skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Nej, men en del av den. Cortez, Lika smartass som vanligt. HAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Hej funderat på att köpa en iPod shuffle, undrar om de e någon som har den och kan säga om den är värd att köpa, eller hänvisa till recesentiner om den Har inte den tjugo gig? En polare till mig har en mp3 med tjugo gig, och han har fyllt den med c:a 1 %... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Har inte den tjugo gig? En polare till mig har en mp3 med tjugo gig, och han har fyllt den med c:a 1 %... IPod shuffle är inte som iPod. Den har flashminne istället för hårddisk och rymmer bara 512 MB eller 1 GB beroende på modell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 IPod shuffle är inte som iPod. Den har flashminne istället för hårddisk och rymmer bara 512 MB eller 1 GB beroende på modell. Har den skärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Har den skärm? Den har ingen skärm. Jag tycker att det verkar vara en riktigt dålig spelare. Den enda anledningen att man skulle vilja ha den är väl om man gillar stilen på den. Apple - iPod shuffle Apple Sverige - iPod shuffle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ioförsig rätt ball! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Haha, jag måste bara sänka mig till Cortez låga nivå. Jag har en iPod, och jag är långt ifrån fjortis. Ifall du säger att man är "fjortis" när man köper en iPod så säger jag; Köp en iPod, och bli unik. Gå inte runt med en Jens of sweden MP3:n som alla i din klass har. (Fjortisar då, som hela tiden ska ha samma sak som alla andra!) Nu tillbaka till tråden: Köp en iPod mini eller iPod, visst den är dyrare men du kommer bli så j*vligt mer nöjd med den. "den som spar han har" Tack för mig! (Cortez, jag kommer aldrig att hata dig, men det är tack vare att du är ett 2Pac fan) - Annars hade jag dödat dig I'm a gangsta, but y'all knew that Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts