Hotring-Racer Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 En av mina sjuka GTA-bravader. Satt o lirade VC o aktiverade "ladies man"-fusket. Tre horor följde efter mig o jag försökte sticka ifrån dom. Hoppade in i Skimmern o taxade ut, med hororna ståendes på pontonerna. Jag lyfte med Skimmern och hororna spriddes över hela VC då de trilla av!!! Testa detta, för synen av tre vilt sprattlande och skrikande luder fallandes från ett flygplan är en förbaskat rolig syn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 En av mina sjuka GTA-bravader. Satt o lirade VC o aktiverade "ladies man"-fusket. Tre horor följde efter mig o jag försökte sticka ifrån dom. Hoppade in i Skimmern o taxade ut, med hororna ståendes på pontonerna. Jag lyfte med Skimmern och hororna spriddes över hela VC då de trilla av!!! Testa detta, för synen av tre vilt sprattlande och skrikande luder fallandes från ett flygplan är en förbaskat rolig syn!!! påverkar inte fusket spelet?? typ man kan inte få 100%.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 (redigerad) du behöver inte spara det e väl nåt om du klarat spelet eller tar paus från uppdragen ska testa det imorron... Redigerad 18 december, 2002 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring-Racer Skrivet 18 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Jo, men jag sket i o spara. Var bara nyfiken på vad R* hade tagit med för fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring-Racer Skrivet 18 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Glömde bort att säga en sak. Fyll en Coach med människor när fusket är aktiverat (parkera bara vid vägen var som helst och låt damerna stiga på)Kör mot Skimmern. Led damerna till planet. Nu borde det bli jihad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts