Topp3 Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 FEAR? Den här handlar om Fear and Respect, ett helt annat spel. Har inte sett någon tråd om det här spelet tidigare. Kolla trailern innan du hispar ur dig en massa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Ser ut att bli ett helvetes grymmt spel...... JAg älskar snoop dogg ÄDIT: Såg nu att det var kulhål på bilarna.. och att bilarna mosades typ när dom krascha...... och att man sprang jävligt fult...... Redigerad 20 februari, 2005 av Psycho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 SERIÖST!! Det skapas en tråd om spelet FEAR en gång i veckan. Börjar bli extremt LESS på det! Håll er till de trådar som redan finns om det spelet. Enligt reglerna skall det inte skapas flera trådar av samma ämne. Använd "SÖKFUNKTIONEN"... funnen uppe i högra hörnet. Knappen "Search" nås lätt med en sexig liten rörelse med den roliga leksaken bredvid dig kallad "Mus". Därefter kan du med dina alldeles för långa fingrar skriva in i en ruta i den upploppade rutan där en ruta finns i vilken en ruta går dit där man hittar ännu en ruta för att sedan aktivera rutan där man ska ruta.... skriva... Knota omkring med dina fingrar på verktyget kallat "Tangentbordet" framför dig, bör stå på skrivbordet framför skärmen, vanligast. Det står små bokstäver på knapparna, klicka du med en brutal slagkraft på en tangent kan tangenten gå sönder så se upp.... *Reported* SERIÖST!! Fy fan vad lol. Hur tror du att någon kan tycka att spelet F.E.A.R likar GTA: San Andreas? Om du nu har läst något annat än rubriken i denna topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Nevermind. Redigerad 20 februari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 SERIÖST!! Fy fan vad lol. Hur tror du att någon kan tycka att spelet F.E.A.R likar GTA: San Andreas? Om du nu har läst något annat än rubriken i denna topic... Tjá, med tanke på att jag sett andra trådar då folk sagt att vissa spel liknar sig till GTA spelen. De kan likna dem på många sätt utan att se ut som dem. Bli inte så himla " ig" Gjorde ett litet misstag? Soo? Ber om ursäkt? Jag blev inte sur? Ni behöver inte bli überarga på mi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Tjá, med tanke på att jag sett andra trådar då folk sagt att vissa spel liknar sig till GTA spelen. De kan likna dem på många sätt utan att se ut som dem. Bli inte så himla " ig" Gjorde ett litet misstag? Soo? Ber om ursäkt? Jag blev inte sur? Ni behöver inte bli überarga på mi? Komiskt både du och jag har reportat tråden i tron avv att vi gjorde något bra, men vi gjorde misstag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 SERIÖST!! Det skapas en tråd om spelet FEAR en gång i veckan. Börjar bli extremt LESS på det! Håll er till de trådar som redan finns om det spelet. Enligt reglerna skall det inte skapas flera trådar av samma ämne. Använd "SÖKFUNKTIONEN"... funnen uppe i högra hörnet. Knappen "Search" nås lätt med en sexig liten rörelse med den roliga leksaken bredvid dig kallad "Mus". Därefter kan du med dina alldeles för långa fingrar skriva in i en ruta i den upploppade rutan där en ruta finns i vilken en ruta går dit där man hittar ännu en ruta för att sedan aktivera rutan där man ska ruta.... skriva... Knota omkring med dina fingrar på verktyget kallat "Tangentbordet" framför dig, bör stå på skrivbordet framför skärmen, vanligast. Det står små bokstäver på knapparna, klicka du med en brutal slagkraft på en tangent kan tangenten gå sönder så se upp.... *Reported* Rätta mig om jag har fel... Men FEAR and RESPECT är väl inte samma spel som "F.E.A.R" Det förstnämnda är ett GTA liknande medan det andra är ett FPS eller??? Så han borde väl inte bli raporterad eftersom han inte skrev om FPS- spelet "F.E.A.R" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Rätta mig om jag har fel... Men FEAR and RESPECT är väl inte samma spel som "F.E.A.R" Det förstnämnda är ett GTA liknande medan det andra är ett FPS eller??? Så han borde väl inte bli raporterad eftersom han inte skrev om FPS- spelet "F.E.A.R" Läs posterna ovanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Tjá, med tanke på att jag sett andra trådar då folk sagt att vissa spel liknar sig till GTA spelen. De kan likna dem på många sätt utan att se ut som dem. Bli inte så himla " ig" Gjorde ett litet misstag? Soo? Ber om ursäkt? Jag blev inte sur? Ni behöver inte bli überarga på mi? Ärligt talat, det var du som verkade arg, jag är definitivt inte arg. Alla gör misstag. Förlåt om jag var " ig". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Om vi drar tillbaka On-topic så tror jag inte det blir en succé, men säkert ganska roligt ändå. Det är nog inte ett spel som jag skulle lägga pengar på dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ärligt talat, det var du som verkade arg, jag är definitivt inte arg. Alla gör misstag. Förlåt om jag var " ig". Argh! ännu mer missförstånd. /me smyger bort från den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Vad heter låten som spelas på Radion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Vad heter låten som spelas på Radion? Har för mig att det är drop it like its hot Det var ett tag sen ja såg trailern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Kommer säkert bli lika bra som... Uhm... Det där 50cent spelet... KOMMER SUGA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts