Jump to content

FEAR and RESPECT

Sikorka
 Share

Recommended Posts

SERIÖST!!

Det skapas en tråd om spelet FEAR en gång i veckan.

Börjar bli extremt LESS på det!

Håll er till de trådar som redan finns om det spelet.

Enligt reglerna skall det inte skapas flera trådar av samma ämne.

Använd "SÖKFUNKTIONEN"... funnen uppe i högra hörnet.

Knappen "Search" nås lätt med en sexig liten rörelse med den roliga leksaken bredvid dig kallad "Mus". Därefter kan du med dina alldeles för långa fingrar skriva in i en ruta i den upploppade rutan där en ruta finns i vilken en ruta går dit där man hittar ännu en ruta för att sedan aktivera rutan där man ska ruta.... skriva... Knota omkring med dina fingrar på verktyget kallat "Tangentbordet" framför dig, bör stå på skrivbordet framför skärmen, vanligast.

Det står små bokstäver på knapparna, klicka du med en brutal slagkraft på en tangent kan tangenten gå sönder så se upp....

*Reported*

;)

SERIÖST!!

Fy fan vad lol. Hur tror du att någon kan tycka att spelet F.E.A.R likar GTA: San Andreas? Om du nu har läst något annat än rubriken i denna topic... :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SERIÖST!!

Fy fan vad lol. Hur tror du att någon kan tycka att spelet F.E.A.R likar GTA: San Andreas? Om du nu har läst något annat än rubriken i denna topic... :P

Tjá, med tanke på att jag sett andra trådar då folk sagt att vissa spel liknar sig till GTA spelen. De kan likna dem på många sätt utan att se ut som dem. Bli inte så himla " :wub: ig" :angry:

Gjorde ett litet misstag? Soo? Ber om ursäkt? Jag blev inte sur? Ni behöver inte bli überarga på mi? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjá, med tanke på att jag sett andra trådar då folk sagt att vissa spel liknar sig till GTA spelen. De kan likna dem på många sätt utan att se ut som dem. Bli inte så himla " :P ig" :angry:

Gjorde ett litet misstag? Soo? Ber om ursäkt? Jag blev inte sur? Ni behöver inte bli überarga på mi? :angry:

Komiskt både du och jag har reportat tråden i tron avv att vi gjorde något bra, men vi gjorde misstag :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SERIÖST!!

Det skapas en tråd om spelet FEAR en gång i veckan.

Börjar bli extremt LESS på det!

Håll er till de trådar som redan finns om det spelet.

Enligt reglerna skall det inte skapas flera trådar av samma ämne.

Använd "SÖKFUNKTIONEN"... funnen uppe i högra hörnet.

Knappen "Search" nås lätt med en sexig liten rörelse med den roliga leksaken bredvid dig kallad "Mus". Därefter kan du med dina alldeles för långa fingrar skriva in i en ruta i den upploppade rutan där en ruta finns i vilken en ruta går dit där man hittar ännu en ruta för att sedan aktivera rutan där man ska ruta.... skriva... Knota omkring med dina fingrar på verktyget kallat "Tangentbordet" framför dig, bör stå på skrivbordet framför skärmen, vanligast.

Det står små bokstäver på knapparna, klicka du med en brutal slagkraft på en tangent kan tangenten gå sönder så se upp....

*Reported*

:angry:

Rätta mig om jag har fel...

Men FEAR and RESPECT är väl inte samma spel som "F.E.A.R"

Det förstnämnda är ett GTA liknande medan det andra är ett FPS eller???

Så han borde väl inte bli raporterad eftersom han inte skrev om FPS- spelet "F.E.A.R"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjá, med tanke på att jag sett andra trådar då folk sagt att vissa spel liknar sig till GTA spelen. De kan likna dem på många sätt utan att se ut som dem. Bli inte så himla " :P ig" :angry:

Ärligt talat, det var du som verkade arg, jag är definitivt inte arg. Alla gör misstag. Förlåt om jag var " :wub: ig". -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...