Sikorka Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Kolla det här spelet fear and respect--->Klicka Häär! ,ser för övrigt ut som gta san andreas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Woha! Verkar ju grymt! Även om animationerna såg lite halvtaskiga ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Kolla det här spelet fear and respect--->Klicka Häär! ,ser för övrigt ut som gta san andreas... Fölåt mig men e du dum i huvudet? reporterad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Trailern buffrar ju hela tiden så man tråkar ut sej på den ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Fölåt mig men e du dum i huvudet? reporterad Vadå? raporterar du honom för en trailer? illa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Fölåt mig men e du dum i huvudet? reporterad Vad då????????? vad har jag gjort...?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Ja, vad har han gjort ? Han skrev ju bara om trailer till ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Fölåt mig men e du dum i huvudet? reporterad Vad är det med dig? OT : Det ser ut att bli en klon av San Andreas, sen att spelet baseras på Snoop Dog gör ju att det inte kan gå åt något annat än helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Tack för stödet,Ibland är det en reklam iförväg av trailen, kanske den han bara såg den och inte tängte på att det kommer mera sedan,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Jag kanske får upp en annan trailer då.. det e en tecknad film på typ 30 sekunder när tre personer snackar om mommys boy och i slutet e det typ en reklam på en deodorant..:S:S:S:S Edit* Nej nu kom den riktiga upp på 3:dje försöket.. Sorry :"> Redigerad 18 februari, 2005 av 3reZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag kanske får upp en annan trailer då.. det e en tecknad film på typ 30 sekunder när tre personer snackar om mommys boy och i slutet e det typ en reklam på en deodorant..:S:S:S:S JA!!! Och efter den kommer trailern, som alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) JA!!! Och efter den kommer trailern, som alltid. Nej den gjorde inte det.. men nu när den började funka.. var inte den saken i början..? Edit* Spelet verkar riktigt coolt Redigerad 18 februari, 2005 av 3reZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Vad är det med dig? OT : Det ser ut att bli en klon av San Andreas, sen att spelet baseras på Snoop Dog gör ju att det inte kan gå åt något annat än helvete. Jahaaa, men om det handlat om nån hårdrockartönt så skulle det bli perfekt va? För övrigt kallas han Snoop Dogg, inte Snoop Dog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jahaaa, men om det handlat om nån hårdrockartönt så skulle det bli perfekt va? För övrigt kallas han Snoop Dogg, inte Snoop Dog... Suck, ni nässlar er in överallt. Oavsett vilken artist det skulle vara, kommer det suga. Spel baserade på band blir oftast inte så bra. Det ska komma ett Metallica spel, jag avgudar Metallica, men jag förstår endå att spelet kommer förmodligen inte bli nån höjdare. Särskilt när detta spelet verkar ha fått sin insperationskälla från San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Man kan inte säga att det är klon av SA för att det också handlar om gängkrig mm. Isf skulle 90% av alla spel vara kloner av varnadra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Spel baserade på band blir oftast inte så bra. Det ska komma ett Metallica spel, jag avgudar Metallica, men jag förstår endå att spelet kommer förmodligen inte bli nån höjdare. Vart läste du det?? Jag läste det i nån spel tidning för LÄNGE sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag är inte intresserad av spelet för att det kommer baseras på Snoop Dogg. Jag är intresserad för det kommer handla om gängkrig en del, och såna spel älskar jag. Sen att det baseras på Snoop Dogg är bara ett plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Vart läste du det?? Jag läste det i nån spel tidning för LÄNGE sedan! Jag läste om det i svenska GamePro för typ nått år sen. OT: Fan när jag såg grafiken först trodde jag att de var ett simpsons avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Haha verkar bli askul Starring: Snoop Dogg ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 SERIÖST!! Det skapas en tråd om spelet FEAR en gång i veckan. Börjar bli extremt LESS på det! Håll er till de trådar som redan finns om det spelet. Enligt reglerna skall det inte skapas flera trådar av samma ämne. Använd "SÖKFUNKTIONEN"... funnen uppe i högra hörnet. Knappen "Search" nås lätt med en sexig liten rörelse med den roliga leksaken bredvid dig kallad "Mus". Därefter kan du med dina alldeles för långa fingrar skriva in i en ruta i den upploppade rutan där en ruta finns i vilken en ruta går dit där man hittar ännu en ruta för att sedan aktivera rutan där man ska ruta.... skriva... Knota omkring med dina fingrar på verktyget kallat "Tangentbordet" framför dig, bör stå på skrivbordet framför skärmen, vanligast. Det står små bokstäver på knapparna, klicka du med en brutal slagkraft på en tangent kan tangenten gå sönder så se upp.... *Reported* §1.5 - Spam är förbjudet. Till spam räknas bland annat inlägg som är helt onödiga, inlägg som bara postas för att förstöra eller inlägg som upprepas i masstal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts