Ferizi Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag ett stort fan av jackass.. Skadeglädjen är ju den ända sanna glädjen Jag har dvder med jackass, steve-o och cky.. funderar även på att köpa filmer från dirty sanchz.. är det något att ha? Förövrigt så längtar jag mycket efter viva la bam på dvd.. dom är så satans roliga.. Bam margera for the president post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Viva La Bam är väldigt skoj... Har inte sett cKy och Steve-o ELLER Dirrty Sanchez men enligt en i klassen ska det vara skoj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag håller med dig. Fast jag har ingenting på DVD, allt är nerladdat :"> Har dock spelat in en massa Jackass avsnitt när det gick på MTV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Har dock spelat in en massa Jackass avsnitt när det gick på MTV. Det går väl fortfarande? Redigerad 18 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag älskar Jackass och Viva la bam... Men Dirty Sanchez är för mycket... Har 2 avsnitt, det är bara överdrivet och motbjudande. Detta baserar jag främst ifrån scener som: Går hål i örat sätter in en helt vanlig ring och drar den hårt neråt så att det blir ett stort jack i örats nedre del... dessutom jävla massa blod. En annan scen då dom ställer upp en cykel så att bakhjulet kan spinna fritt, medans dom spinner runt den fort så drar en kille ut pungen spänd mellan två fingrar och "burnar" mot däcket... Tror även det var dom som körde ett stift genom pungen... Äckligt och inte kul på något sätt som det är när Jackass gänget skadar sig t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Är inte Dirty Sanchez Steve-o och Chris Pontius och Johhny Knoxville, när dom åker runt och leker med djur? Eller vad heter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Är inte Dirty Sanchez Steve-o och Chris Pontius och Johhny Knoxville, när dom åker runt och leker med djur? Eller vad heter det? Vildboys! http://www.appetite4destruction.com äger också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Är inte Dirty Sanchez Steve-o och Chris Pontius och Johhny Knoxville, när dom åker runt och leker med djur? Eller vad heter det? Nej, det är Wildboyz... Och Johnny Knoxville är inte MED han var med en gång som "gäsrartist" eller vad man ska säja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Wildboys e skoj som fan... Dirty Sanchez är, som någon sa tidigare, för mycket. En snubbe som kör upp 1 halvliter öl i sitt anus för att sedan spruta ut det i ett glas. Sedan låta sin kompis dricka det brunfärgade ölet och spy ner hela rummet... Inte så mkt humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ja, eller sätta upp sin pung vid ett biljardhål och skjuta allt vad man kan, det är rent av otrevligt, äckligt och trist. Jackass wannabes skulle man kunna kalla det. Jackass ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Johnny Knoxville , you will always be in my heart Förfan inga sånna skitfilmer UTAN Johnny Knoxville,,,,,, Han är bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Johnny Knoxville , you will always be in my heart Förfan inga sånna skitfilmer UTAN Johnny Knoxville,,,,,, Han är bäst... Japp, johnny knoxville äger, synd bara att han inte är med i några filmer lägre... Så nu får man istället se på steve-o och bam margera men dom är ju oxå jävligt roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Johnny satsade på film karriär... Alltså seriösa filmer. Själv tyckte jag Johnny var ganska mesig... I vissa saker.. Jag HATADE hans skratt... Särskilt i Punkskydds test saken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Okej, jag älskar hans skratt.. Han är med i walking tal tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Han är väl mä i Austin Powers in Goldmember eller vafan den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Inte vad jag vet.. men det kanske han är, man har har iaf ingen stor roll, för jag har sett den filmen och har inte lagt märke till han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Dirty Sanchez är ju lätt bäst . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Dirty sanchez är fejkat.. men det är kul.. som en gång när dom skulle slå med kött hammare (som man bankar kött med) så "fick dom röda märken".. fast jag spelade in de avsnittet och man ser att dom hade märkena innan att dom slog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Han är väl mä i Austin Powers in Goldmember eller vafan den heter. Knoxville? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Dirty sanchez är fejkat.. men det är kul.. som en gång när dom skulle slå med kött hammare (som man bankar kött med) så "fick dom röda märken".. fast jag spelade in de avsnittet och man ser att dom hade märkena innan att dom slog.. Fan va illa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts