Karatemorfar Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Har varit lite inaktiv. Har inte orkat med det thär forumet. Men måste fråga en sak. Dreads, hur mycket kostar det, och ungefär hur lång tid tar det? Om någon har dreads och vill dela med sig av saker, så, varför inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Personligen tycker jag håret ser så ovårdat ut med dreads... Men vill du skaffa det så får du väl göra det... eller om det är någon annan du kollar åt! Varför inte ringa till din frisör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Har varit väldigt sugen på att skaffa dreads men jag har inte vågat och dessutom skulle mina föräldrar låtsas som om dom inte känner mig Om du har mörkt hår skaffa stora tjocka. Om du har blont hår skaffa många små, snyggt som fan tycker jag. Charmen med dreads är att de ska se ovårdat ut... Fast det får inte gå till överdrift!!!! Kolla in Promoe så förstår ni vad jag menar... Hans har växt ihop och ser ut som om någon har spillt gröt på som han har skitit i att få bort... Vad jag vet så tar dreads långt tid att göra och är inte helt billigt... Men sedan så sitter det där också... Inte någon temporär frisyr precis ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Nästan inga vanliga hårsalonger gör dreads. Kolla upp afro salonger (!) Kostar mellan 1000-2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag har själv tänkt göra det... Men tyvärr så klippte jag håret Annars hade jag haft ganska långt hår nu... men icke nu har jag kanske ett par centimeter långt... Men min syrra polare kunde fixa en som kunde göra riktiga dreads för typ 300-400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Fast det får inte gå till överdrift!!!! Kolla in Promoe så förstår ni vad jag menar... Hans har växt ihop och ser ut som om någon har spillt gröt på som han har skitit i att få bort... LoL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Gör det inte väldigt ont också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 JAg hade små minidreads när jag var typ 7 år... jag var bob marley.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Men Promoe har inte tvättat håret med schampoo på över 5 år . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Men Promoe har inte tvättat håret med schampoo på över 5 år . Nej man kan inte göra det med dreadlocks vettu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Det är ganska skabbigt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Gör det inte väldigt ont också? Min bror hade Dreds i några år, men efter direkt han skaffat det så hade han så jävla ont. Man får ju dra i håret rätt mycket för att få in fettet i håret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Min brorsa har väldigt långa dreads... Men bara i nacken eller vad man ska säja... Resten rakat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Har för mig att om man ska få riktiga dreads så ska man ta koskit i skallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Har för mig att om man ska få riktiga dreads så ska man ta koskit i skallen Jajuste! Såg en film eller nåt då dom smetade in med koskit och nån annan smörja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Min syrra känner promoe och när jag träffade honom för typ en månad sen så stank det i hans hår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts