Nord Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Nån som kan slänga upp ett saved game från gta 3? med alla 3 banor öppnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Om du inte orkar vänta kan du ju testa och söka på guuglew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Och om jag nu inte hittar något där genom att söka då? Har du fler "bra" svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Jag menade inte att vara otrevlig tänkte bara att det kanske skulle dröja ett tag innan någon la upp ett savegame... så jag tänkte att du kunde kolla på google om du hitta nått ändå... #Edit: här har du några savegames http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=7 Redigerad 18 februari, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts