Tunisian_boy Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Ladda en skön låt från Radio LOS SANTOS **************** Om ni vill ha mer låtar från just den radio station, är det bara att PM :a mig. Låten heter Alwayz into somethin. Redigerad 18 februari, 2005 av Jocken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Är det lagligt att ladda copyrightade musikfiler, isåfall vågar ja inte ladda ner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Det klart man får ladda ner, det kommer bli olagligt om ett drygt halvår, men just nu är det lagligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Vad sa Topp3 ang låtarna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Tror du att det är lagligt så kan jag säga att det är fel nu till årsskiftet blev det ju straff bart också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Det är FULLT LAGLIGT att ladda hem copyright skyddat matrial, det som ÄR OLAGLIGT är att dela ut det, eller sprida det. Att ladda hem copyright skyddat kommer dock BLI OLAGLIGT efter midsommar i år. Men folk kommer ändå fortsätta att ladda hem. Vill bara tillägga att all musik som finns i Los Santos GÅR att få tag på idag i affärerna. Via album, inte singlar. Redigerad 18 februari, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Men Topp3 gillar iallafall inte dessa topicar med nedladdningsbara låtar. En tidsfråga innan även denna topic blir låst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Vad sa Topp3 ang låtarna? Topp3 säger att man inte får sprida musik på GTAsajten, och det tycker ja är ingen orsak för att låsa en tråd. Men det är helt OK att låsa tråden, men han får väl låta de som vill ladda ner låten får göra det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Topp3 säger att man inte får sprida musik på GTAsajten, och det tycker ja är ingen orsak för att låsa en tråd. Men det är helt OK att låsa tråden, men han får väl låta de som vill ladda ner låten får göra det. Tänk efter varför han låste tråden.. du fortsätter ju med nya trådar om samma ämne, länkar till nedladdningsbar musik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Tänk efter varför han låste tråden.. du fortsätter ju med nya trådar om samma ämne, länkar till nedladdningsbar musik. Ja hade ju topicar med nerladdningsbar musik i andra forum, värför låste de inte där. Ja tycker att Topp3 bara vill visa sin makt att han har rätt, även Jocken var lite tveksam att låsa min första tråd för att de hade ingen orsak att låsa trådarna. Det står ingen lag utanför GTASAJTEN som står att man inte får sprida musik, om det finns kan de väl visa mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Ja hade ju topicar med nerladdningsbar musik i andra forum, värför låste de inte där. Ja tycker att Topp3 bara vill visa sin makt att han har rätt, även Jocken var lite tveksam att låsa min första tråd för att de hade ingen orsak att låsa trådarna. Det står ingen lag utanför GTASAJTEN som står att man inte får sprida musik, om det finns kan de väl visa mig. Att Topp3 bara vill visa sin makt är ju skitsnack, han är en skitbra mod och gör ju sitt jobb riktigt bra! Även om det är lagligt utanför gtasajten så finns det vissa regler här på forumet som inte alltid är samma som de utanför. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Att Topp3 bara vill visa sin makt är ju skitsnack, han är en skitbra mod och gör ju sitt jobb riktigt bra! Även om det är lagligt utanför gtasajten så finns det vissa regler här på forumet som inte alltid är samma som de utanför. Du får väl tycka vad du vill , men ja tycker att Topp3 e den sämsta mod ja har sett här på GTASAJTEN. Jocken e väl mycket bättre eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Lås tråden för f*n. Ursäkta för svärord!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Du får väl tycka vad du vill , men ja tycker att Topp3 e den sämsta mod ja har sett här på GTASAJTEN. Jocken e väl mycket bättre eller hur? Jag talar inte ont om någon av de, men att Topp3 skulle vara den sämsta moden här håller jag INTE med om! Men Jocken verkar ju ha fått en hel del kritik han också.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Sluta tjafsa nu, låt istället Hultan avgöra denna tvist som inte e den första i sin rad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Sluta tjafsa nu, låt istället Hultan avgöra denna tvist som inte e den första i sin rad. Han kommer säkert på TOPP3 sida :'( , men ja bryr mig inte helt enkelt för att ja vet vems rätt det är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Tunisian_boy's inlägg editerat, tråd låst samt medlem avstängd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts