Vice. Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Snubb en/arna som döda folk o sen skyller på tv spel! Faen vad jag blir lack på sånna bortförklaringar! Det är såna id*oter som gör så att fler korkade lagar och gränser sätts! Visst tycker man det är "fett" att knocka folk i spelen och det hade ju säkert vatt ganska coolt att göra det IRL men vem fan gör det verkligen! Måsta kunna skilja på fantasi o verklighet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Håller med , tills slut kommer det inte vara några spel kvar (kanske) sen när alla spel är borta så fortsätter folk döda , råna osv. det beror inte på Data/Tv spel , det är min åsikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Har inte tråden hamnat fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Nej det har den inte! Handlar om Gta! kolla första sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Ja men inte specifikt san andreas ju så den ska vara under allmänt gta snack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Men om du nu inte har nått bättre för dig än att sitt o störa dig på att den ligger fel så snälla, kontakta en moderator och be honom flytta den så är detta lilla irriterande moment över för dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Håller med att det är sjukt att man bara kan skylla på spelen sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Det är lätt att skylla på allt som är nytt. Han som är advokat där anklagade ju rap musiken förut för att vara orsaken till våld, och nu anklagar han GTA spelen istället. Sen när det här lugnat ner sig om något år och det har kommit någon ny "farlig" nymodighet så kommer han/dom skylla allt våld på det. Jag tror snarare att den där advokaten har ett sjukligt begär att hitta saker som är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Hur korkad får man vara för att tro på det där? Ingen domstol i hela världen skulle döma till åklagarens fördel. Möjligtvis i Texas, men de är ju alla efterblivna. Det spelar ingen roll om han så spelat GTA, eller Postal2, eller whatever i 1 månad i sträck, det kan inte bara vara det som gjort så nån dödade folk. Föräldrarna har troligtvis gett pojken en dålig uppväxt, inte lärt honom vad som är rätt och vad som är fel, och dessutom måste han haft problem med andra saker, t.e.x. mobbning i skolan eller nåt, eller så hade han en störning i hjärnan sen födseln som ingen upptäckt. Och föräldrarna inser att de har uppfostrat killen dåligt längst inne, men de vägrar de erkänna för sig själva, så de skyller på första saken de kan tänka på. I detta fallet att deras pojke spelar GTA. Vi kan ju se det så här. Detta låter lika logiskt som va den där stenkorkade advokaten som hatar R* tänker. "Jo, han såg på Mordmassakern i 5 min för 5 år sen. Igår slaktade han 5 personer med motorsåg mitt i stan. Det är filmens fel att han gjorde det, stäm alla inblandade!!!! Deras fel, inte vårat!!!!" Det är ju lika korkat som den där snubben som körde över folk i Gamla Stan. "Jag hörde röster som sa åt mig att göra det". Han verkar ju ha sett för mycket på Knight Rider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Vill också säga detta om Steven Arnold snubben, snorungarna får ju skylla sig själva, de ska ge fan i att kasta snöboll på folks bilar. I och för sig hade jag slagit dom istället, men men... Alla sätt är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Vill också säga detta om Steven Arnold snubben, snorungarna får ju skylla sig själva, de ska ge fan i att kasta snöboll på folks bilar. I och för sig hade jag slagit dom istället, men men... Alla sätt är bra. Jag för hoppas på Ironi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag önskar att jag också kunde lära mig döda folk med en Dual Shock-kontroll =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag säger bara en sak: Det är inte spel som föder våld, det är våld som föder spel! Tänk bara på hur många andra världskrigsspel det finns! Eller bara vanliga krigsspel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts