gtakung Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 När jag var på det där uppdraget när man skulle fota Mercedes i hennes bil med en annan kar så efter det så kommer det upp en adväntskalender på menystarten. Helt sjukt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 När jag var på det där uppdraget när man skulle fota Mercedes i hennes bil med en annan kar så efter det så kommer det upp en adväntskalender på menystarten. Helt sjukt! Hmm....ytterliggare en jolle?....döm själva gott folk!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtakung Skrivet 18 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Om du kallar mig mytoman så kan inte det jämföras mot R* kryllar av mytomaner och det värsta är att dom får betalt jag hoppas du förstår vad jag snackar om, jajjamensan hu he ho ho. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 är du medveten om att du ljuger eller tror du att det är sanning? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Om du kallar mig mytoman så kan inte det jämföras mot R* kryllar av mytomaner och det värsta är att dom får betalt jag hoppas du förstår vad jag snackar om, jajjamensan hu he ho ho. Är rockstar fyllt med mytomaner som får betalt för att vara just det?...hmm.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Men usch och fy! gtakung har exakt samma IP som jollehojje BANNED! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Men usch och fy! gtakung har exakt samma IP som jollehojje BANNED! Va....hehe.....det är ju skrattretande.....Hehe.....behov av å ljuga i stora skalor där..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Dessa nick har han använt sig av: Gta vicce Gta-vicce gtakung jolle jollehojje <_> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts