GEAS Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Stor bokstav i länken?... skulle inte tro det. http://home.businesswire.com/portal/site/g...406&newsLang=en http://www.fragzone.se/cgi-bin/viewnews.cg...lVpuZkEQKgEFaVc Fan vad bra. 2007.... bara att vänta då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Tror inte det kommer bli särskilt bra. Inget jag längtar efter direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Det kan nog bli intressant men jag har aldrig betalat månadsavgifter för ett spel och jag har inga planer på att börja heller. För jag antar att betalningen kommer att fungera ungefär som i World of Warcraft. Har dem sagt något om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Tänker som LoneWolf (Welcome back) att om man ska betala månadsavgift så tänker jag inte skaffa det... Men om man inte behöver det ska jag tänka lite till sedan skaffa det... ja SKAFFA det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Fan, tänkte inte på månadsavgiften.... inget spel för min del isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Skulle ni inte betala månadsavgift om det är bättre en SA? Vilket jag tvivlar på, men ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Hm, om alla spelare är i en stad och alla springer runt med RocketLauncher mm och bombar, hur blir det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Hm, om alla spelare är i en stad och alla springer runt med RocketLauncher mm och bombar, hur blir det då. Pang? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Hm, om alla spelare är i en stad och alla springer runt med RocketLauncher mm och bombar, hur blir det då. Inge vidare... Tror (HOPPAS) dom kommer ta bort det isånnafall... Raketgevär alltså... Dom kommer nog ha så att dom har månadsavgift och sånt... Sen så vet jag inte hur det är i spel där det är månadsavgift hur det funkar med att köpa... Hur är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Hoppas att det bara är en startavgift och ingen månadsavgift Redigerad 28 mars, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts