GTApimpfoolife Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag kan kartan helt utan till, men vissa delar ute på landet hittar inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag kan kartan helt utan till, men vissa delar ute på landet hittar inte jag Är det inte något som motsäger sig själv i den meningen? Jag kan inte hela kartan utantill, men i städerna hittar jag allt oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Är det inte något som motsäger sig själv i den meningen? Jag kan inte hela kartan utantill, men i städerna hittar jag allt oftast. Skit samma, du fattar väl vad jag menar. Jag hittar lätt i stan, men har svårt att hitta vid vissa delar av landet, fattar du vad jag menar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Skit samma, du fattar väl vad jag menar. Jag hittar lätt i stan, men har svårt att hitta vid vissa delar av landet, fattar du vad jag menar nu!!! Haha, du fattade inte vad jag menade. Jag menade att först skriver du att du kan kartan helt utan till, sen så skriver du efter två ord att du inte gör det. Men skit samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eivl Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag hittar överallt förutom runt palamino creek(stavning?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HadDeliNo.. Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag kan alla hela LC, VC och SA:s kartor... men jag har ett så jävla bra lokalsinne så det är därför... var jag än är på kartan så känner jag igen mig... "skryt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Nån som har nåt tips om hur man lär sig kartan lättare och fortare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag hittar hyfsat bra utan att kolla på kartan. Radarn duger nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Det är nästan hemskt att man kan kartan bättre i ett spel än sin egen stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Los Santos kan jag som mitt eget rum Vote: På vissa ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Vote:Ja självklart.... LS är som att hitta min hatthylla... SF som skorna LV som håret på huvudet. Landet är lite svårare men det går iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts