Guest Kurby Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag minns tydligt från Vice City att man visste vart man befann sig hela tiden och ville man till ett visst ställe var det bara att åka utan behöva kolla på kartan i menyn. Nu när SA har blivit så mycket större så har jag inte kunnat lära mig samma sak så min vote blir "Ibland, på vissa ställen" Är det samma sak för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jo, precis samma sak. Vissa ställen hittar jag lätt, till skillnad från andra där jag lätt kör vilse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Det kan vara knepigt ibland i skogen och i los santos, men i ffierro och venturas känns det som om jag kan allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag känner väl inte direkt igen mig lika bra som i vc men det kan ju bero på att den é lite större (bara lite) Vote: ja! självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 VOTE: ja, självklart Vet alltid precis var jag är, kan alla små vägar och allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag kan inte kan mäst hitta i S.F kanske pga,att jag har köpt ett hus där och att jag är där nästan jämt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Vote: Ibland, på vissa ställen Vissa ställen hittar jag till och från hur lätt som helst, men så finns det dem ställen jag nog aldrig kommer hitta rätt väg till och från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Vote: Ja, självklart Svårare en VC, lättare en LC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 I VC hittade man över allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Emm nej jag hittar inte särskilt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Vissa ställen vet jag stensäkert, medan andra vet man på ett ungefär vart det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Till skillnad från LC och VC lärde man sig SA kartan ganska snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Vote: det är svårare på SA än på VC. VC e litet medan SA är skit stort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Till skillnad från LC och VC lärde man sig SA kartan ganska snabbt. Jag lärde mig ställena i LC och VC mycket snabbare och enklare än i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Kan SF utan till och lite i LV och LS men ute i skogarna hittar jag inte ett skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 95% av staden hittar jag i, om man kan skriva det i %. ända stället som jag inte hittar i är back o' boynd eller black oboy(whatever). och kanske lite avskilda vägar som ligger i hörnen på kartan och trånga gränder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Klart man hittar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag hittar i LS mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag kan San Fierro utantill. Likaså öknen. Annars är det väldigt enkelt att hitta genom att kolla på radarn och se norr, söder osv. Har man nått någorlunda bra lokalsinne så går det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag har bara spelat i några timmar och kan redan delar av kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts