HardPaty Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det är en 3d-bild. Du vet om du kollar lite mongo på den så kommer det fram en 3d-bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det är en 3d-bild. Du vet om du kollar lite mongo på den så kommer det fram en 3d-bild. Har aldrig lärt mig kolla på sånna :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Det är en 3d-bild. Du vet om du kollar lite mongo på den så kommer det fram en 3d-bild. Jaha, fan vad bra, jag äger på att kolla på sådana! EDIT: femman är omöjlig EDIT2: klarade den! FAN VAD COOL! EDIT3: happ... sexan då? Redigerad 26 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jaha, fan vad bra, jag äger på att kolla på sådana! EDIT: femman är omöjlig EDIT2: klarade den! FAN VAD COOL! EDIT3: happ... sexan då? Snälla, säg vad 3:an är!! Jag kan inte sånna, eller säg hur man ska kolla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Snälla, säg vad 3:an är!! Jag kan inte sånna, eller säg hur man ska kolla!! Luta dig fram mot bilden, ta ett djupt andetag, och titta i kors! Titta så i en tio - tjugo sekunder, sen kollar du normalt igen, UTAN ATT BLINKA! Dågår det åt helvete om man är ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Aahhhhh!! Får snart ett frispel på trean!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Luta dig fram mot bilden, ta ett djupt andetag, och titta i kors! Titta så i en tio - tjugo sekunder, sen kollar du normalt igen, UTAN ATT BLINKA! Dågår det åt helvete om man är ny! Jag tycker jag får fram ett W nånstans... kanske är fel, jag vet inte!! Försöker lite till... Min syrra sa att man skulle konsentrera sig på bilden, kolla nära och röra huvet sakta bakåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 SPOILER---->o<-----SPOILER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag tycker jag får fram ett W nånstans... kanske är fel, jag vet inte!! Försöker lite till... Min syrra sa att man skulle konsentrera sig på bilden, kolla nära och röra huvet sakta bakåt... Det enda som jag får till, det är en massa siffror... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Jag klarade det... Det stod typ 0 eller nåt... men det funkar inte att skiva i urlen, då blir det sidan kan inte visas!! Edajt: Wiiie, klarade det... Men fattar inte 4:an Edajt2: Uhm... Femman är konstig... Redigerad 26 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Kan nån hjälpa mig med fyran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Kan nån hjälpa mig med fyran? Ta screen, lek i paint... Hoppas det är hjälp nog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ta screen, lek i paint... Hoppas det är hjälp nog... Vaddå leka i paint? Vad ska jag göra? Invertera färger så blir det ju bara svart.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Vaddå leka i paint? Vad ska jag göra? Invertera färger så blir det ju bara svart.... Testa dig fram! Använd pennan lite, använd pensel, använd färgburk... You name it! Edit: Weii, femman var ju skit cool... Edit2: Sexan är ju hel strange! Redigerad 26 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Testa dig fram! Använd pennan lite, använd pensel, använd färgburk... You name it! Edit: Weii, femman var ju skit cool... Tackar! är på femman nu....hmm.....mysko Edit* Ehhmm....little help here plz? Redigerad 26 februari, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 SEXAN ÄR JU F*N OMÖJLIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 SEXAN ÄR JU F*N OMÖJLIG!!! Kanske det...men jag tycker att femman är omöjlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Kanske det...men jag tycker att femman är omöjlig! SPOILER FÖR FEMMAN: markera bilden HAHA! KLARADE SEXAN! Redigerad 26 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Sexan är väll den med massa streck kors och tvärs? Den klarade jag efter ett tag. Men den klurigaste är 8an, den har jag inte klarat ännu. Tips på kors och tvärs-bilden: SPOILER>Högerklicka på bilden. (Märk hur namnet skiljer sig från namnet på de andra bilderna )<SPOILER Redigerad 26 februari, 2005 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Tips på 6an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts