Matteus Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag får det till phel mood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Det här kan man fördriva tiden med ett tag Har inte lyckats lösa det helt än Bildpussel (hoppas den inte är upplagd redan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Ok.. kan säga att jag kom såhär långt utan att fuska.. kollade upp svaret och det blev namn:help pass:doom sen klara jag några till sen ble de för svårt igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Vad får du det till att bli? (skriv de i vit/gul text) Phel Mood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Ok.. kan säga att jag kom såhär långt utan att fuska.. kollade upp svaret och det blev namn:help pass:doom sen klara jag några till sen ble de för svårt igen.. Och nu när man är fast på 7:an då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Och nu när man är fast på 7:an då Haha, jo... Men det är väl Twix papper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Haha, jo... Men det är väl Twix papper? Japp, men till vilken nytta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Snälla, kan nån hjälpa mig på Level 5!?? :'( :'( Jag har skrivit Name: bigbadvoodoodaddy Pass: somethings Redigerad 25 februari, 2005 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Snälla, kan nån hjälpa mig på Level 5!?? :'( :'( Jag har skrivit Det ska vara: name: some password: things EDIT: my 900´th post, biaatch Redigerad 25 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 http://hollywoodrecords.go.com/polyphonics...uestfortherest/ Yeah, klarade hela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Yeah, klarade hela! Ja de var ju riktigt svårt me ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Haha, jo... Men det är väl Twix papper? Twix pappret är rätt lätt. Matteus @ Tänk, det står något om att tiden har ändrats. Sen på bilden är det en Twix och en spegel. Nånting ändrades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Twix pappret är rätt lätt. Matteus @ Tänk, det står något om att tiden har ändrats. Sen på bilden är det en Twix och en spegel. Nånting ändrades. Helt rätt... tänk på spegeln, och sen på addresen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Det ska vara: name: some password: things EDIT: my 900´th post, biaatch Jahaaaaa... Okay, thanks EDIT: "Helt rätt... tänk på spegeln, och sen på addresen.... " Nu är jag också fast där, har vridit och vänt på adressen i alla möjliga vinklar men han säger nej. Redigerad 26 februari, 2005 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Jahaaaaa... Okay, thanks EDIT: "Helt rätt... tänk på spegeln, och sen på addresen.... " Nu är jag också fast där, har vridit och vänt på adressen i alla möjliga vinklar men han säger nej. 1. Själva namnet på sidan är "he went to the old school" och i kälkoden står de "<!-- times have changed in deutschland -->" 2. då "vet" vi att de har nått med de förflutna att göra. Vad hette Twix när "he went to the old school", alltså för länge sen? Twix har bytt namn... 3. Vad blir http:/ /deathball.net/notpron/>>>>sdrawkcab/tieman<<<<<.htm baklänges? Redigerad 26 februari, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) 1. Själva namnet på sidan är "he went to the old school" och i kälkoden står de "<!-- times have changed in deutschland -->" 2. då "vet" vi att de har nått med de förflutna att göra. Vad hette Twix när "he went to the old school", alltså för länge sen? Twix har bytt namn... 3. Vad blir http:/ /deathball.net/notpron/>>>>sdrawkcab/tieman<<<<<.htm baklänges? 1. Okay. 2. Jag vet vad det heter. Det heter Raider, eller hur? 3. http:/ /deathball.net/notpron/nameit/backwards.htm eller http:/ /deathball.net/notpron/backwards/nameit.htm EDIT: YAY! jag klarade det! Fast på Lvl 8 nu istället. EDIT2: Nu är jag på Level 9. :'( :'( Fattar ingenting! Redigerad 26 februari, 2005 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hur fan gör man på level åtta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Det här kan man fördriva tiden med ett tag Har inte lyckats lösa det helt än Bildpussel (hoppas den inte är upplagd redan) Den var kul. Har kommit till stage 5. Förstår inte hur man ska göra där. Men 3an och 4an var jävligt roliga. Jag la in 4an i photoshop och skuggade den så kom texten fram Edit: Klarade 5an! Nån som kan hjälpa med 6an? Hur ska man få bilden att visa sig? Edit 2: Hehe klarade den. Den var jävligt klurig... Nu är jag fast på 8an! Redigerad 26 februari, 2005 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hehe, jag klarade BigBears båda.. dom va lätta.. Jag ska leta upp en luring, vänta Äh, hittar inge skoj BTW, min egna funkar ju: http://gtahunter.zapto.org/grejs Kanske inte så klurig, men jag ska uppdatera. Ge mig förslag på fler levels Tycker din är rolig, men har klarat den förr så det gick fort... Snälla fortsätt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Den var kul. Har kommit till stage 5. Förstår inte hur man ska göra där. Men 3an och 4an var jävligt roliga. Jag la in 4an i photoshop och skuggade den så kom texten fram Edit: Klarade 5an! Nån som kan hjälpa med 6an? Hur ska man få bilden att visa sig? Edit 2: Hehe klarade den. Den var jävligt klurig... Nu är jag fast på 8an! Klarar inte trean! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts