xstreem Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 HUR KLARADE DU LEVEL 5!!!!!! SVAAARAAAA MIIIGGGGG!!!!! Hittat en lyric, där första raden är On the 8th of november Tror jag är påväg att knäcka den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) HUR KLARADE DU LEVEL 5!!!!!! SVAAARAAAA MIIIGGGGG!!!!! Testa "lyrics" EDIT: xtreem var snabbare! Redigerad 25 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Men jag måste hitta vad låten heter... WEEEHEEE!! KOM PÅ DET Edajt: Vad ska man göra på 6:an? Redigerad 25 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 JAG E OCKSÅ FÖRBI!! Men också fast på sexan..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 JAG E OCKSÅ FÖRBI!! Men också fast på sexan..... Den är cp... Skit svår... Säg till när ni kommit vidare och ge tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Den är cp... Skit svår... Säg till när ni kommit vidare och ge tips Det ända jag vet hittills är att om du klickar på ettiketten nere till vänster så får du fram ytterligare en sån där "användarnamn+lösenord"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Jag vet namnet och passwordet på Level5, men hur ska man skriva det? Space eller inget space? Jag prövade både utan och med, men det funkade inte.. EDIT: Såg nu "no space or capital letters". Men varför funkar det inte?!! *SPOILER, TITTA BORT OM DU VERKLIGEN ABSOLUT INTE VILL VETA PASS OCH NAME* Name: bigbadvoodoodaddy Pass: somethings *SPOILER, TITTA BORT OM DU VERKLIGEN ABSOLUT INTE VILL VETA PASS OCH NAME* Kom inte och säg att jag inte varnade dig för spoiler. Redigerad 25 februari, 2005 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Det ända jag vet hittills är att om du klickar på ettiketten nere till vänster så får du fram ytterligare en sån där "användarnamn+lösenord"... Mm... Men jag tror att "an ALTernative" har nåt att göra med att man ska använda ALT... Men sen står det "the source code might help"... Vad är source code?? Edit: Kollat igenom hela "källan"... Skrivit in det mesta i "inloggningen"... Men inget funkar!!! Redigerad 25 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Mm... Men jag tror att "an ALTernative" har nåt att göra med att man ska använda ALT... Men sen står det "the source code might help"... Vad är source code?? Högerklicka i fönstret + Visa källa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Högerklicka i fönstret + Visa källa. Va? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Har det nåt med "ascii" att göra? Det står "ascii is an alternative" Redigerad 25 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Har det nåt med "ascii" att göra? Det står "ascii is an alternative" Ja, det hittar jag också, men sen har jag ingen aning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Bläddra ner på sidan och tryck sen ctrl+a... då ser ni "112 104 101 108 109 111 111 100" ascii... ascii .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Bläddra ner på sidan och tryck sen ctrl+a... då ser ni "112 104 101 108 109 111 111 100" ascii... ascii .... Förstår inte..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Va? Vad menar du? Här. Du högerklickar nånstans och så dyker den här upp. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/kollaharnu.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Förstår inte..... Google.. sök på google efter ascii om du inte vet vad det är.. ett tips.. "ascii table" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Google.. sök på google efter ascii om du inte vet vad det är.. ett tips.. "ascii table" Okej, nu fattar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Men kan nån hjälpa mig med Level 5? :'( Jag vet namnet och passwordet, men det funkar inte! De som vet kan adda mig på MSN istället för att sprida spoilers på forumet: jojje@dioden.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Google.. sök på google efter ascii om du inte vet vad det är.. ett tips.. "ascii table" Men det stämmer ju inte jag får fram bokstäverna med hjälp av siffrorna, men det är ändå fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Men det stämmer ju inte jag får fram bokstäverna med hjälp av siffrorna, men det är ändå fel. Vad får du det till att bli? (skriv de i vit/gul text) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts