mickemannen Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Hur klarar man Round 5 på den där rymdsaken?.. fixar det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Länk Denna äger, jäkligt svår! Kommer bara till level 10. Tips: det är mycket saker man måste göra för att klara det, söka på Google, ändra ljusstyrkan på skärmen för att hitta medelanden, ta reda på massa saker, lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Hur klarar man Round 5 på den där rymdsaken?.. fixar det inte Klara den banan på första försöket.. bara slumpa fram nått.. så klara jag de.. en rolig sak på 3'e banan... Thrust: 7.325 Angel: 29.02 hehe.. Edit: eller Thrust: 6.85 Angel: 56.377 på 3'e banan =) Redigerad 25 februari, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Länk Denna äger, jäkligt svår! Kommer bara till level 10. Tips: det är mycket saker man måste göra för att klara det, söka på Google, ändra ljusstyrkan på skärmen för att hitta medelanden, ta reda på massa saker, lycka till! Har sett den förut, på buzz... men fattade inte vad man skuille göra! Kommer bara till level två... EDIT: okej, jag skrev in i addressfältet level3... var det så man skulle göra? Redigerad 25 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Har sett den förut, på buzz... men fattade inte vad man skuille göra! Kommer bara till level två... EDIT: okej, jag skrev in i addressfältet level3... var det så man skulle göra? Japp. Edit: Hur långt klarar ni på Gridlock? Jag kommer till level.24, och har fastnat. Måste försöka klura ut hur man gör. Redigerad 25 februari, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Japp. Aha, men så skrev jag true på nästa... då kom jag vidare, men nu frågar dom efter lösenord och sån skit... underligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Aha, men så skrev jag true på nästa... då kom jag vidare, men nu frågar dom efter lösenord och sån skit... underligt... Ja, det finns en morsekod där till vänster. Sök på Google så löser du det, det övre är användar namn och det undre är koden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Ta Thrust: 5.004 Angle: 70.989 det är ganska skoj . På Clear the space eller vad det hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Ja, det finns en morsekod där till vänster. Sök på Google så löser du det, det övre är användar namn och det undre är koden. Gud vad jag suger på det här, men, vad f*n ska man söka på? Jag testa att söka på .- -.. -..-.- och sånt där, men det gick inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Gud vad jag suger på det här, men, vad f*n ska man söka på? Jag testa att söka på .- -.. -..-.- och sånt där, men det gick inte... Länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Fattar inte bana 3 !! Ok, kom till bana 4... Redigerad 25 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Länk. Aaah, tack! Hittade en egen sajt, men din var bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Har klurat ut morsekoden... Men vad ska jag göra med den? Har försökt allt nästan! Ge tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Är på level 5 nu. Nån som har tips om hur att ta sig förbi där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Är på level 5 nu. Nån som har tips om hur att ta sig förbi där? Fastnat där jag med! skit-google hittar ju ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Fastnat där jag med! skit-google hittar ju ingenting! Tips på level 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Fastnat där jag med! skit-google hittar ju ingenting! Ja vet. Jävla skit! *EDIT* xstreem, har du klickat på den gula skinande saken? Redigerad 25 februari, 2005 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Ja vet. Jävla skit! *EDIT* xstreem, har du klickat på den gula skinande saken? Jaa, men jag fattar inte, man ska logga in... Ska man använda morsekoden? Man har ju bara fått två ord... Ska man använda ett som namn och ett som lösen? Edajt: KOm på det... Tack Redigerad 25 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Fixade det! HÄRLIGT! LEVEL SEX! EDIT: hur fan fixar man det här nu då? ascii? Redigerad 25 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Fixade det! HÄRLIGT! LEVEL SEX! EDIT: hur fan fixar man det här nu då? ascii? HUR KLARADE DU LEVEL 5!!!!!! SVAAARAAAA MIIIGGGGG!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts