leftbehind Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hur fan gör man med stenarna under trappan på MOTAS, de händer ju inge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 När jag startar motas kommer det bara upp en svart ruta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hur fan gör man med stenarna under trappan på MOTAS, de händer ju inge. Jag sitter också fast där. Jag har fått råttan till att titta fram och jag har tagit brickorna ifrån väggen som jag har lagt under trappan. Men sen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Gridlock Hur långt har ni tagit er här nu då? Jag på nivå 29. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Gridlock Hur långt har ni tagit er här nu då? Jag på nivå 29. Jag klarar bara till level 3 sen kommer jag inte längre. Klarade det nu. Redigerad 20 februari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Är på nian nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Passwordet fungerar ju inte på http://gtahunter.zapto.org/grejs/start.htm. Jag använder: Username: key Password: finder men det funkar ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Gridlock Hur långt har ni tagit er här nu då? Jag på nivå 29. Nästa som nämner något om gridlock biter jag i foten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Gridlock Hur långt har ni tagit er här nu då? Jag på nivå 29. Jag har fastnat på lvl 13... EDIT: Du gör det på egen risk Redigerad 20 februari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 GRIDLOCK ! ! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 FÅR RABIES OCH HOPPAR PÅ ALLA OCH BITER AV DEM FÖTTERNA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 http://hollywoodrecords.go.com/polyphonics...uestfortherest/ <--- sen den där som jag inte kommer ihåg så mkt av Någon som kan låten som spelas i slutet när man har klarat av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Någon som kan låten som spelas i slutet när man har klarat av det Om du kollat lite så ser du att det är en låt lista i den högra rutan som kommer upp , men eftersom ja e så snäll kan jag säga att det är "Hold me now" med okänd artist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Om du kollat lite så ser du att det är en låt lista i den högra rutan som kommer upp , men eftersom ja e så snäll kan jag säga att det är "Hold me now" med okänd artist "Finale - Hold me now" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 "Finale - Hold me now" Njeep, Finale står för att de e sista banan Dom andra heter ju Desert, Forest, Ocean och det är knappast artister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Lvl 30, det blir svårt nu kan man säga. Edit: 34 Redigerad 21 februari, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 På level 2 i motas så har jag hittat diskett boxen men vad gör man sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 På level 2 i motas så har jag hittat diskett boxen men vad gör man sen Öppna den med nålen som håller upp postern i datorrummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Öppna den med nålen som håller upp postern i datorrummet. Hur spelar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Hur spelar man det? Motas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts