vinnecool Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Fattar inte... Vad? min text, eller själva uppgiften? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Uppgiften! Har klickat på allt som går att klicka på, i alla ordningar som går.... tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) De e ju cp.. det går ju inte o göra nåt för fan.. Klicka runt lite *edit* okej, jag kom faktiskt en liten bit.. men idioten springer ju på minan! Redigerad 18 februari, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Jag har inte kommit längre än att jag har vinkat till mig själv. Vet itne hur man rör sig EDIT: Lyckades krossa lampan! Redigerad 18 februari, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Dagens kluris: Det e ett tåg med 30 pasagerare vid station nummer 1 stiger 10 av. vid station nummer 2 stiger 4 av hur gammal e tågföraren? haha den uppgiften skulle vi lösa den första april i skolan förra året haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Här har vi en riktigt lång o svår kluris Motas BTW ÄLSKA "SAMOROST" och "QUEST FOR THE REST" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 *edit hittade fungerande länk till nr1: http://www.amanitadesign.com/samorost/ Jag kommer bara till banan med nån myrslok... :'( . Help me via pm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Dagens kluris: Det e ett tåg med 30 pasagerare vid station nummer 1 stiger 10 av. vid station nummer 2 stiger 4 av hur gammal e tågföraren? haha den uppgiften skulle vi lösa den första april i skolan förra året haha! Lokföraren är 42 år.. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 http://hollywoodrecords.go.com/polyphonics...uestfortherest/ <--- sen den där som jag inte kommer ihåg så mkt av Så jävla bra, klara den precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Jag kommer bara till banan med nån myrslok... :'( . Help me via pm... Hjälper er andra: Den rätta länken: http://www1.analogik.org/amanita/samorost/ EDIT: Kom snabbt till banan med bockarna. Edit: det är ju klurigt men man kommer på allting snabbt Redigerad 19 februari, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag tycker alla hittils hart varit skitlätta, förutom den första! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Älska denna: KLICK ME EDIT: oups, sorry för dubbelpost! :"> Redigerad 19 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Jag kommer bara till banan med nån myrslok... :'( . Help me via pm... Vart är du på den banan? EDIT: Blip.se/fortet tror man måste vara medlem men vissa på det spelet är kluriga Redigerad 19 februari, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Ville bara säja att jag kom förbi myrsloken... Men på banan efter den DEN är svår. EDIT: Skit samma... Det var inget som jag undrade på Quest for the rest. Redigerad 19 februari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Hjälper er andra: Den rätta länken: http://www1.analogik.org/amanita/samorost/ EDIT: Kom snabbt till banan med bockarna. Edit: det är ju klurigt men man kommer på allting snabbt Hur tar man sig förbi bockarna?! Jag har fastnat där. *EDIT* Klarade den nu. Redigerad 19 februari, 2005 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Fattar ingenting av den första grejen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 På http://www.albartus.com/motas/ Lvl3 vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Vilken e lvl 3? hur ser det ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Hehe, jag klarade BigBears båda.. dom va lätta.. Jag ska leta upp en luring, vänta Äh, hittar inge skoj BTW, min egna funkar ju: http://gtahunter.zapto.org/grejs Kanske inte så klurig, men jag ska uppdatera. Ge mig förslag på fler levels Redigerad 19 februari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 KAN man ta sig förbi första bilden eller ska man bara klicka på olika saker för skojs skull? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts