BroDD Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) JA? Jag vet att bokstäverna C A H T M är lite mörkare än dom andra....men det går iaf inte!! ca.htm EDIT: e fast på 11... hjälp mig? Redigerad 26 februari, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 JA? Jag vet att bokstäverna C A H T M är lite mörkare än dom andra....men det går iaf inte!! Jag tror att det är en till bokstav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 ca.htm EDIT: e fast på 11... hjälp mig? Men det funkar ju inte! Är du säker på att alla bokstäver och punkten är på rätt plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Men det funkar ju inte! Är du säker på att alla bokstäver och punkten är på rätt plats? Ja.... asså själva sidan... sen e de ju ett / sen efter de ska du skriva de där grejset som brukar sluta på htm... så där skriver du bara de jag skrev me gul text.. ja, de sitter i rätt ordning hjälp på 11an? hittat alla bokstäver (tror jag) de e väll dom här: nyjbc och så klart .htm, men de e de ju på alla.. men drygt o sitta o testa en massa kombinationer.. kan nån säga den rätta?? Redigerad 26 februari, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Ja.... asså själva sidan... sen e de ju ett / sen efter de ska du skriva de där grejset som brukar sluta på htm... så där skriver du bara de jag skrev me gul text.. ja, de sitter i rätt ordning hjälp på 11an? Funkar fortfarande inte....visst menar du såhär: http://www.etienne.nu/imagepuz/ca.htm Ädit: Fick till det.... Redigerad 26 februari, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Men det funkar ju inte! Är du säker på att alla bokstäver och punkten är på rätt plats? Kollade vad det var och det var rätt. Det ska vara ca.htm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Kollade vad det var och det var rätt. Det ska vara ca.htm. Som jag skrev i mitt inlägg före ditt: Fick till det Hjälp på 9.an? Fattar ingenting av den... Redigerad 26 februari, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Som jag skrev i mitt inlägg före ditt: Fick till det Hjälp på 9.an? Fattar ingenting av den... På 9an.. så kolla i mitten.. typ rätt nära... så ser du bokstäverna... den va rätt lätt.. vill du veta va de e.. så kolla här... men roligare om man löser själv, men svårt -------------> uas.htm <-------------- hjälp på 11? säg dom i rätt ordning plz Redigerad 26 februari, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Öppna den i photoshop om du har det. Sen tar du verktyget som du gör saker ljusare med. Sen är det bara att fucka runt lite med musen över bilden så kommer det fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Öppna den i photoshop om du har det. Sen tar du verktyget som du gör saker ljusare med. Sen är det bara att fucka runt lite med musen över bilden så kommer det fram. Har tyvärr inte det....har Win 98...kan man få det på ngt annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Men vad är meningen? Det går ut på att man ska klura ut svaret. Inte fråga någon annan. Har jag missförstått något eller är det här totalt jävla jätteonödigt? (Visst man kan fråga om hjälp på en del, men nu låter det så här: "Kan du hjälpa mig på 1:an" - "Ja, jag klarade 1:an" - "Kan du hjälpa mig med 2:an?" - "Woohoo, äntligen klarade jag 2:an" - "Hjälp mig med 3:an för fan") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Öppna den i paint och använd fyll i värktyget, sen fyller du bara i med vitt. Men om du råkar fylla i bokstäverna ser du inte vad det är. Försök flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Men vad är meningen? Det går ut på att man ska klura ut svaret. Inte fråga någon annan. Har jag missförstått något eller är det här totalt jävla jätteonödigt? (Visst man kan fråga om hjälp på en del, men nu låter det så här: "Kan du hjälpa mig på 1:an" - "Ja, jag klarade 1:an" - "Kan du hjälpa mig med 2:an?" - "Woohoo, äntligen klarade jag 2:an" - "Hjälp mig med 3:an för fan") Visst, det är många som inte ens försöker att lista ut själv...men det finns dom som faktiskt försöker S J Ä L V A också INNAN dom frågar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Öppna den i paint och använd fyll i värktyget, sen fyller du bara i med vitt. Men om du råkar fylla i bokstäverna ser du inte vad det är. Försök flera gånger. Vilken menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 men det finns dom som faktiskt försöker S J Ä L V A också INNAN dom frågar! Vad duktiga dom är. Förvånansvärt imponerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vad duktiga dom är. Förvånansvärt imponerande. Japp! *och till dom tillhör jag, tycker jag iaf* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vafan det är tre jävla sidor om det där spelet nu, ni borde ju för fan få varningar allihop. Kan ni inte skriva över msn eller på PM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vafan det är tre jävla sidor om det där spelet nu, ni borde ju för fan få varningar allihop. Kan ni inte skriva över msn eller på PM? Jag och BroDD skriver via MSN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag och BroDD skriver via MSN! Det är duktigt av er, men det skulle vara bra om alla andra också gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Någon som kan ge en ledtråd till fråga 15? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts