Jump to content

Dagens kluris...

VickeX
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 241
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men det funkar ju inte! Är du säker på att alla bokstäver och punkten är på rätt plats?

Ja.... asså själva sidan... sen e de ju ett / sen efter de ska du skriva de där grejset som brukar sluta på htm... så där skriver du bara de jag skrev me gul text.. ja, de sitter i rätt ordning :D

hjälp på 11an?

hittat alla bokstäver (tror jag) de e väll dom här: nyjbc

och så klart .htm, men de e de ju på alla.. men drygt o sitta o testa en massa kombinationer.. kan nån säga den rätta?? :blink:

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja.... asså själva sidan... sen e de ju ett    /   sen efter de ska du skriva de där grejset som brukar sluta på htm... så där skriver du bara de jag skrev me gul text.. ja, de sitter i rätt ordning  :blink:

hjälp på 11an?

Funkar fortfarande inte....visst menar du såhär:

http://www.etienne.nu/imagepuz/ca.htm

Ädit: Fick till det....

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag skrev i mitt inlägg före ditt: Fick till det

Hjälp på 9.an? Fattar ingenting av den...

På 9an.. så kolla i mitten.. typ rätt nära... så ser du bokstäverna... :D den va rätt lätt.. vill du veta va de e.. så kolla här... men roligare om man löser själv, men svårt :blink: -------------> uas.htm <--------------

hjälp på 11? säg dom i rätt ordning plz

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad är meningen?

Det går ut på att man ska klura ut svaret. Inte fråga någon annan.

Har jag missförstått något eller är det här totalt jävla jätteonödigt?

(Visst man kan fråga om hjälp på en del, men nu låter det så här: "Kan du hjälpa mig på 1:an" - "Ja, jag klarade 1:an" - "Kan du hjälpa mig med 2:an?" - "Woohoo, äntligen klarade jag 2:an" - "Hjälp mig med 3:an för fan")

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad är meningen?

Det går ut på att man ska klura ut svaret. Inte fråga någon annan.

Har jag missförstått något eller är det här totalt jävla jätteonödigt?

(Visst man kan fråga om hjälp på en del, men nu låter det så här: "Kan du hjälpa mig på 1:an" - "Ja, jag klarade 1:an" - "Kan du hjälpa mig med 2:an?" - "Woohoo, äntligen klarade jag 2:an" - "Hjälp mig med 3:an för fan")

Visst, det är många som inte ens försöker att lista ut själv...men det finns dom som faktiskt försöker S J Ä L V A också INNAN dom frågar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor