HardPaty Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Fan, 8an är omöjlig... Hmm. Hittat nått jag tror kan vara svaret på 8an men jag lyckas inte klura ut hur jag ska göra med det. (Bästa tipset till alla: kolla på bilderna i photoshop, om ni har det.) Redigerad 26 februari, 2005 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Sexan är den med bara en bild som inte funkar, ni vet ett X... Edit: Ett tips på sexan plz!! Edit2: Tack för tipset! Klarade den... Men 7:an är ju också konstig... Edit3: Ok, sjuan var lätt... Men åttan nurå!! Redigerad 26 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jaha, den. Jo men där ska ni också kolla på egenskaper. Asså högerklick - egenskaper. Spoiler > Det står en länk till bilden där. Gå till den så kommer ni till nått annat än bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 HAHA! Jag är på nian! Fyfan vad svår åttan var, men det gick till sist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 HAHA! Jag är på nian! Fyfan vad svår åttan var, men det gick till sist! Hjälp? Fan jag ser att det är bokstäver som är utdragna. Ska man behöva sitta och leta bland dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hjälp? Fan jag ser att det är bokstäver som är utdragna. Ska man behöva sitta och leta bland dom? Kolla NOGGRANT på bokstäverna! Fyfan vad svår tian va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Menar du Scary... Ghost... made lame? eller menar du det man ser bland slimet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Scary ghost o det där! elvan är skitsvår! Redigerad 26 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ok. Men det är massa bokstäver i bakgrunden också Fan jag klarar det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Scary ghost o det där! elvan är skitsvår! Ska vi rejsa? Om du hjälper mig till elvan så ser vi vem som klarar hela skiten först? Edit: Dubbelpost Redigerad 26 februari, 2005 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Klarade 8:an... Nu på 9:an!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 För i helvete... Det här gå ju inte! Kan nån ge mig ett tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ja e på 3.. HATAR ¨sånna bilder... kan nån skriva va de e plz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 O.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 11 är konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Tips på 8an?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Tips på 8an?! Kolla vilka bokstäver som är mörkade i orden... Dom där made lame bla bla bla... Edit: Nån som klarat 11:an? isf TIPS!! Redigerad 26 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Hur fan gör man på level åtta? Jo, kolla i sourcecode efter "bad2.mp3" eller vad den nu hette, och skriv i explorer: http://deathball.net/notpron/bad2.mp3 (eller vad den hette) så laddar du ner den. "Jay Pack" låter som "jpeg" formatet. Mer säger jag inte EDIT: Jaha, ni körde bildpusslet Redigerad 26 februari, 2005 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Tackar... Klarade det nu. Zoomade in som i helvete med photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Ok, nian var ju lätt. Damn. dubbelpost igen Edit: Är på 12an. Edit2: 13... Redigerad 26 februari, 2005 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts