Azore Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 vem bryr sig om CS läggs ner?? Alla som spelar och tycker cs är bra, dock inte jag själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 ASH, jag äger er på CS hur ni än försöker, t. ex komma med falska rykten att CS 1.16 läggs ner. Jag bara skrattar för det. MOHAHAHAHA! Synd bara att CS 1.16 aldrig kommer att finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Mmm, och alla tycker ju som dig. *HOST* not *HOST* Och du tror att jag inte tänker tillåta andra att tycka vad de vill? OJ juste det är ju så att ingen annan än jag får tycka nåt *host* not*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Och du tror att jag inte tänker tillåta andra att tycka vad de vill? OJ juste det är ju så att ingen annan än jag får tycka nåt *host* not*host* *HOST* Du förstår inte vad jag menar. *HOST* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Men jösses vad ni hostar, är det en förkylning på gång här eller? () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Synd bara att CS 1.16 aldrig kommer att finnas Woops, kolla där igen kommer där med något 1.16 HA, ja menar 1.6 tihitihi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts