Arman Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Hört att Sierra/Valve tänker lägga ner Counter-Strike: 1.6 och istället fortsätta med deras nya Counter-Strike: Source... Någon som vet något om detta eller är det ett simpelt rykte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Hört att Sierra/Valve tänker lägga ner Counter-Strike: 1.6 och istället fortsätta med deras nya Counter-Strike: Source... Någon som vet något om detta eller är det ett simpelt rykte? Tror nog det är ett rykte.. man stänger ej ner spel som folk har betalat för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Vad jag har hört så är det inte "officiellt" nerdlagt, Valve har bara lagt det på hyllan och satsar på CS:S istället. Alltså lär det gå att spela i all framtid (?), men alla uppdateringar mm lär bara komma till CSS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Vad jag har hört så är det inte "officiellt" nerdlagt, Valve har bara lagt det på hyllan och satsar på CS:S istället. Alltså lär det gå att spela i all framtid (?), men alla uppdateringar mm lär bara komma till CSS... Mmm, helt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) ASH, jag äger er på CS hur ni än försöker, t. ex komma med falska rykten att CS 1.6 läggs ner. Jag bara skrattar för det. MOHAHAHAHA! Redigerad 19 februari, 2005 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Det kommer inte läggas ner, det kommer inte uppdateras mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 ASH, jag äger er på CS hur ni än försöker, t. ex komma med falska rykten att CS 1.16 läggs ner. Jag bara skrattar för det. MOHAHAHAHA! Tur det har med saken att göra.. http://www.fragbite.com/?newsID=7523 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Om det skulle läggas ner skulle jag bli ledsen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Men köp CSS då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Vet inte om min dator pallar CS:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 ASH, jag äger er på CS hur ni än försöker, t. ex komma med falska rykten att CS 1.16 läggs ner. Jag bara skrattar för det. MOHAHAHAHA! HAHA Måste skratta bara. Vill dock inte säga varför jag skrattar, men de är ukl iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Men köp CSS då! Counter Strike: Source är långt ifrån lika roligt som 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Counter Strike: Source är långt ifrån lika roligt som 1.6 Jag vet, det är roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag vet, det är roligare Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag vet, det är roligare Mmm, och alla tycker ju som dig. *HOST* not *HOST* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 1.6 FOR PRESIDENT! CS:S FOR TRÄL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag ska bara säga att CZ äger 1.6 och CS: Source. Ska vi gå bakåt, så ska vi gå till 1.3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Ahhh... Bryr mig inte om CS orginal inte kommer uppdateras mer. BF äger iaf skiten ur CS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Spelat de båda och märker bara den uppdaterade grafiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Ahhh... Bryr mig inte om CS orginal inte kommer uppdateras mer. BF äger iaf skiten ur CS! Håller med till 100%!!!! Battlefield slår alla onlinespel på marknaden, vem bryr sig om CS läggs ner?? Spela CS : S om ni måste ha med skiten att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts