Xeo001 Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Vänta bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Nope. Kanske beror på att jag inte rör mig ute så mycket sent på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Vote: Nej, men har rånat tre personer och en gammal tant... Eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Nej, det har jag inte blivit. men nästan tror jag. ett gäng skinnskallar gick fort mot mig i stan en kväll när jag skulle hem från en polare Skinskallarrånar inte folk. hahahah, det är typ det värsta kan göra i deras kultur. men är du svarting ska du akta dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Skinnskallar söker bara bråk, och ett enkelt sätt är att förnedra en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Nej har inte blivit rånad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Skinnskallar söker bara bråk, och ett enkelt sätt är att förnedra en. Ja, har jag sagt ngt annat eller? Men dom rånar fortfarande inte folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Har jag sagt att du har sagt något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Nepp. Inte än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Nej, inte vad jag vet iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Ovanligt mycket polls nu, kan bero det på vädret tro? Du sa det. Och nej, jag har inte blivit rånad. Jag tror det dels kan bero lite på var man vistas om dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Nepp..ingen har blivit rånad där jag bor så långt jag vet..Nacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Bor också i Nacka. Är väl inte så konstigt kanske, fast jag skulle kunna tänka mig att folk blir rånade i Fiskis och Älta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Nepp , men jag har varit med om en väskrykning. En gammal tant mitt på stan. Så kom en utlänsktjej i 20års åldern typ och rycker tag i tantens väska och springer i väg. Hon var skit snabb. Men sen så såg en ung kille det och fällde henne och höllfast henne tills polisen kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Nepp , men jag har varit med om en väskrykning. En gammal tant mitt på stan. Så kom en utlänsktjej i 20års åldern typ och rycker tag i tantens väska och springer i väg. Hon var skit snabb. Men sen så såg en ung kille det och fällde henne och höllfast henne tills polisen kom Haha fan vad cleant, precis vad jag hade gjort ^^. Och att säga att alla skinskallar inte rånar folk är långsökt, finns alltid rötägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Vote: Nej men känner massa som blivit det har blivit hotad med kniv en gång bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Vet inte om det klassas som rån men jag blev rånad(?) av en ficktjuv som tog en 50 lapp. va i bussen, precis när man ska ut så kommer snubben och trycker in mig mot räcket. sa någonting med stilen "vad fan gör du!" han bara muppa sig och sa typ "ööhhööhhöh". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Hmm..har blivit bestulen på pengar ett antal gånger på badhuset men aldrig rånad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Nope har aldrig blivit rånad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Vet inte om det klassas som rån men jag blev rånad(?) av en ficktjuv som tog en 50 lapp. va i bussen, precis när man ska ut så kommer snubben och trycker in mig mot räcket. sa någonting med stilen "vad fan gör du!" han bara muppa sig och sa typ "ööhhööhhöh". Jag skulle sparkat han på kulorna, eller slagit honom, och kollat fickorna så allt var kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts