Cortez Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Själv har jag aldrig blivit det, bor 2 mil söder om Stockholm, ett ställe som kallas Brandbergen. Redigerad 17 februari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Nej, det har jag inte blivit. men nästan tror jag. ett gäng skinnskallar gick fort mot mig i stan en kväll när jag skulle hem från en polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Nej, men hotad ett trettiotal ggr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Ovanligt mycket polls nu, kan bero det på vädret tro? Vote: Nej, det har jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Beror på. Då fråga om jag hade pengar men det hade jag inte så dom slog ner mig. men Vote : nej , för dom tog ju inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Nej, aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 LoneWolf... Dig har man inte sett på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Nepp, MEN! jag & en kompis va ute & spelade innebandy, då kommer en neger, & tar fram en kniv & säger: ge mig alla pengar, annars hugger jag! typ, 14 år, jag smäller till han på knäskålen med innebandyklubban & så ligger han där, sen hämta jag pappa osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Nepp, har aldrig blivit rånad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Nej, men jag är fortfarande the baddest motherfucker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Själv har jag aldrig blivit det, bor 2 mil söder om Haninge, ett ställe som kallas Brandbergen. Du bor rätt nära mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Du bor rätt nära mig Bor också i brb EDIT: fel quote Redigerad 17 februari, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Själv har jag aldrig blivit det, bor 2 mil söder om Haninge, ett ställe som kallas Brandbergen. Där bor min kusin och jag bor en liten bit bort.... VOTE: nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 LoneWolf... Dig har man inte sett på länge! Jag är tillbaka, nu i form av en brödrost från tidigt 1950-tal med plats för tre brödskivor istället för två då min förra avatar försvann i en hårddiskkrash (som i och för sig inte hade plats för några brödskrivor alls då det var en digital bild av ett handeldvapen). Detta gjorde att jag försvann in i en djup depression och har inte lyckats hämta mig förren nu, flera långa år (nja) efteråt. Märks det att jag sitter här och hittar på medan jag skriver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Märks det att jag sitter här och hittar på medan jag skriver? Det känns lite krystat, men keep it up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Japp två gånger förs gången: mobil å ett 4 månader gammal usskort andra så var de ite värre. plånbk (bankomatkort, busskort, sfceckar, 100 spänn. kontatnt. mp3 spelare och mobil EDIT: båda gångerna var det turkar. Redigerad 17 februari, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Min syrra var med om ett rån .. i helsingborg, för några dagar sedan. Det kom in 2 st rånare på en ica butik och skrek: detta är ett rån!!, hit med pengarna!!! kasörskan gav dom en bunt så stack dom =) Min syrra gick precis ifrån kassorna för att hämta kattmat innan dom kom in, så hon blev jätte nervös och låtsades inte märka dom och så läste hon på kattmats burken. Hon hade sin kille där som ståd precis vid kassan. Han trodde att det inte var riktiga pikkor.,... Redigerad 17 februari, 2005 av Noxzist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Nepp, MEN! jag & en kompis va ute & spelade innebandy, då kommer en neger, & tar fram en kniv & säger: ge mig alla pengar, annars hugger jag! typ, 14 år, jag smäller till han på knäskålen med innebandyklubban & så ligger han där, sen hämta jag pappa osv. Ute o spela innebandy, går inte ihop. Åter till topic: Nej har inte blivit rånad. Har bara rånat Ica ca 10 gånger, nerå. fan va skumma polls de kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Blivit rånad, nepp...aldrig hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Det känns lite krystat, men keep it up! Det stämmer jag kände mig ganska tvungen att pressa fram något. Den riktiga mer välarbetade storyn kommer man att kunna läsa om i mina memoarer, typ . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts