Jump to content

Rånad

Cortez
 Share

Har du blivit rånad?  

89 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

LoneWolf... Dig har man inte sett på länge!

Jag är tillbaka, nu i form av en brödrost från tidigt 1950-tal med plats för tre brödskivor istället för två då min förra avatar försvann i en hårddiskkrash (som i och för sig inte hade plats för några brödskrivor alls då det var en digital bild av ett handeldvapen). Detta gjorde att jag försvann in i en djup depression och har inte lyckats hämta mig förren nu, flera långa år (nja) efteråt. Märks det att jag sitter här och hittar på medan jag skriver?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min syrra var med om ett rån .. i helsingborg, för några dagar sedan. Det kom in 2 st rånare på en ica butik och skrek: detta är ett rån!!, hit med pengarna!!!

kasörskan gav dom en bunt så stack dom =)

Min syrra gick precis ifrån kassorna för att hämta kattmat innan dom kom in, så hon blev jätte nervös och låtsades inte märka dom och så läste hon på kattmats burken. Hon hade sin kille där som ståd precis vid kassan. Han trodde att det inte var riktiga pikkor.,...

Redigerad av Noxzist
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nepp, MEN! jag & en kompis va ute & spelade innebandy, då kommer en neger, & tar fram en kniv & säger: ge mig alla pengar, annars hugger jag! typ, 14 år, jag smäller till han på knäskålen med innebandyklubban & så ligger han där, sen hämta jag pappa osv.

Ute o spela innebandy, går inte ihop.

Åter till topic: Nej har inte blivit rånad. Har bara rånat Ica ca 10 gånger, nerå. fan va skumma polls de kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor