Sjolander Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Bakon några hus i montgomery är det en dumpningsplats för kärnavfall.. bara jag som sett det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Hur ser det ut då? Dammar med grön smörja i eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Undrar desamma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Bakon några hus i montgomery är det en dumpningsplats för kärnavfall.. bara jag som sett det? Är det inte rätt onödigt att starta en tråd, för nåt man inte begriper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Bakon några hus i montgomery är det en dumpningsplats för kärnavfall.. bara jag som sett det? Kan du peka ut det på en karta så att vi kan se det med egna ögon?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Fattar ingenting.. För klara bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Det finns ett ställe på kartan man får till manualen som heter Easter Bay Chemicals, kan vara det han menar kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Hur ser det ut då? Dammar med grön smörja i eller vadå? Det är en brunn med stängsel runt och på stängslet står det "bioclear waste" och det är en symbol under.. och ja det lyser grönt där på kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Det är en brunn med stängsel runt och på stängslet står det "bioclear waste" och det är en symbol under.. och ja det lyser grönt där på kvällen. Testa att hoppa i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Är det ingen med paint på datorn (alla) som kan pilla dit ett litet kryss på en karta så man kan få se vart det ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Är det ingen med paint på datorn (alla) som kan pilla dit ett litet kryss på en karta så man kan få se vart det ligger? Kan inte du göra det? , jag orkar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Ok IQ befriade ¤%& ½&%#"# jag vet ju inte vart det ligger så det är ju inte allt för lätt för mig att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Ok IQ befriade ¤%& ½&%#"# jag vet ju inte vart det ligger så det är ju inte allt för lätt för mig att göra det. Ta det lugnt, alla på det här forumet får smärre raseriutbrott direkt någon råkar göra något som inte den andre tyckte var så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Men var finns kärnavfallet då?? Peka ut på karta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Men var finns kärnavfallet då?? Peka ut på karta? Kan inte peka ut på karta men det ligger bakom sjukhuset i Montgomery. Om man inte ser det får man skylla sig själv Edit: Ingenting att se, en tråkig brunn man inte kan gå ner i. Redigerad 18 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Kan inte peka ut på karta men det ligger bakom sjukhuset i Montgomery. Om man inte ser det får man skylla sig själv Edit: Ingenting att se, en tråkig brunn man inte kan gå ner i. Okej men ska iallafall kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Hoppa fallskärm ner i brunnen ? om den ser ut som jag tänkt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Var ligger det! I LS!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Var ligger det! I LS!?!?!?! Om du menar brunnen så ligger den i Montgomery. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jaha, och det ligger var!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts