Bubbli Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Haha, just det, och så badade de i badkaren Nej, det var väll en som sov i en badbalja? Jag var rädd för Simpor och Grodfötter... I ett avsnitt har jag för mig att pappan skulle till polisen eller banken eller nåt... Och ett annat så vara ena barnet ute och gick i skogen och såg en annan sån som hade rött hår och var tjej... Dom blev kära i varandra tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Är det ingen som kommer ihåg Mat och Pat! De var iaf ett skojjigt program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag minns rally kalle det älskade jag när jag var mini Rally Kalle. Var inte det med i något lekprogram med Harald Treutiger(stavning)? 24 karat tror jag det hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Rally Kalle. Var inte det med i något lekprogram med Harald Treutiger(stavning)? 24 karat tror jag det hette. Ja det programet var faktiskt kul! Kunde man inte vinna flera kilo godis på 24 karat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ja det programet var faktiskt kul! Kunde man inte vinna flera kilo godis på 24 karat? Jo, man vann sin vikt i godis Det var tider det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Skurt va ändå bäst sen kollade jag alltid på Batman från 50-talet när jag va liten så jävla ballt.. och smurfarna kolla jag alltid på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts