Foo Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Kommer ni ihåg Teppas som gick på Björnes Magasin ibland för 10 årsen kanske? Det var han som åkte till olika fabriker och undersökte hur saker fungerar. Jag tänker tillbaks på Intro låten och blir nästan nostalgisk... Men frågan är vad den låt heter och var man kan få tag på den (om det går) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Ahh, de va tider de. Kommer ihåg programet, han hade väl nån båt eller va de va också va? Jaja, vet iaf tyvärr inte va låten heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Teppas! hmm jag tycker jag känner igen namnet men jag vetefan vem det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 När vi ändå snackar om gamla program... Kommer ihåg ett inslag som vi spelade in i slutet av 80-talet... handlade om en pojke (amerikansk/spansk) som skulle gå och köpa ost åt sin mamma... han visste inte vägen så han fick hjälp av ett snöre som satt runt hans finger... Var det någon som kommer ihåg ett musikprogram på SVT som sändes under 80-talet? Han från Mosquito var programledare... Detta två program har jag alltid undrat vilka de är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Kommer ni ihåg Teppas som gick på Björnes Magasin ibland för 10 årsen kanske? Det var han som åkte till olika fabriker och undersökte hur saker fungerar. Jag tänker tillbaks på Intro låten och blir nästan nostalgisk... Men frågan är vad den låt heter och var man kan få tag på den (om det går) Jag minns Teppas... Lite iallafall. Ett väldigt underhållande program... Saknar det lite faktisgt... Han avslutade oftast med att snurra upp en roddbåt med en krokodil i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Teppas är väl han den blinda snubben om jag inte minns fel? (Han är iaf blind nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Haha han kommer jag ihåg ! har lite inspelat med honom från när jag var liten ., nån som kommer ihåg Brum då ? den gula bilen med ögon som åkte runt och löste problem ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 När vi ändå snackar om gamla program... Kommer ihåg ett inslag som vi spelade in i slutet av 80-talet... handlade om en pojke (amerikansk/spansk) som skulle gå och köpa ost åt sin mamma... han visste inte vägen så han fick hjälp av ett snöre som satt runt hans finger... Var det någon som kommer ihåg ett musikprogram på SVT som sändes under 80-talet? Han från Mosquito var programledare... Detta två program har jag alltid undrat vilka de är... Tropicalpop eller nåt sånt hette det väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Haha han kommer jag ihåg ! har lite inspelat med honom från när jag var liten ., nån som kommer ihåg Brum då ? den gula bilen med ögon som åkte runt och löste problem ?? Ja... Den nya version av Brum suger stenhårt kanin ping med u... @ Arman: Hur mycket minns du av 80-talet? Jag säjer inte att jag minns mer (eftersom jag inte äns fanns på 80 talet...) Men börjar man inte minnas när man är runt 2? Redigerad 18 februari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Teppas! Hehe, jag blir nostalgisk. Ooh vad jag minns den där krokodilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Men han hade en väl en anka också? Brum minns jag också nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag minns Teppas... Lite iallafall. Ett väldigt underhållande program... Saknar det lite faktisgt... Han avslutade oftast med att snurra upp en roddbåt med en krokodil i... Just det, det! Fyfan för Brum, har aldrig gillat den (honom? Henne?). Tror/hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Ge mig Skurt tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag minns rally kalle det älskade jag när jag var mini Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Ja... Den nya version av Brum suger stenhårt kanin ping med u... @ Arman: Hur mycket minns du av 80-talet? Jag säjer inte att jag minns mer (eftersom jag inte äns fanns på 80 talet...) Men börjar man inte minnas när man är runt 2? Vi spelade in det... kollade inte tills jag var runt fyra år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Aha, okej. @ Frenzy: Jag såg Skurt för första gången (tror jag) på ett hotelrum i Stockholm... "Det är första gången man målar bilarna innan man tillverkar dom" Kommer jag ihåg att han sa... Han var på stället (ett av dom) där dom tillverkar Ahlgrens Bilar... Sen så såg jag en gång när jag var hoss farmor och farfar... Då minns jag inget men jag minns att han pratade med Silvia (Sylvia?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag minns rally kalle det älskade jag när jag var mini Jag kollade alltid på det när jag var liten! Är det någon som minns något gammalt barnprogram som jag tror hette Myggan, det var några snubbar och en tjej som bröt på finska. Har för mig att de brukade vis någon serie om människor som såg ut som fiskar. Som bodde hos nån familj eller nått. De fick inte visa sig för vanliga människor. Gillade det när jag var liten. Äve nfast det var "otäckt" ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag kollade alltid på det när jag var liten! Är det någon som minns något gammalt barnprogram som jag tror hette Myggan, det var några snubbar och en tjej som bröt på finska. Har för mig att de brukade vis någon serie om människor som såg ut som fiskar. Som bodde hos nån familj eller nått. De fick inte visa sig för vanliga människor. Gillade det när jag var liten. Äve nfast det var "otäckt" ibland. Haha! My-my-my-myggan! Zzzzzzzzz... Muahahaha! Och snubben hade med sen en ketshup flaska överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Har för mig att de brukade vis någon serie om människor som såg ut som fiskar. Som bodde hos nån familj eller nått. De fick inte visa sig för vanliga människor. Gillade det när jag var liten. Äve nfast det var "otäckt" ibland. Simpor & grodfötter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Haha, just det, och så badade de i badkaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts