Mathias Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag håller på med ett quiz som kommer upp iallafall inom en månad hoppas jag för att den kommer ut på nätet samtidigt som min nya och fräscha gta hemsida. Bara en fråga är det några som är sugna på att göra det sen? en liten extra hälsning till oscarw_89 utan honom hade det inte blivit ngt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag är lite sugen på att göra den quizen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 C00lt, men ja har ännu inte klarat SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Det kommer ej behövas det ända är att man måste ha kommit till las venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Ja vill gärna vara med!!!! Men kan man vinna nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag är med!Jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Skulle va kul att prova på ett nytt quiz igen. Fick ju 100% på oscarw_89s quiz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag är säker lite efter nu men vad betyder "Quiz"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Man kalla det frågesport eller nåt, du får i vilket fall en massa frågor du skall besvara genom att åka till stället i spelet där svaret finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Precis kurby men som sagt så får ni lugna er ett tag för jag har inte ens fått upp hemsidan än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Man kalla det frågesport eller nåt, du får i vilket fall en massa frågor du skall besvara genom att åka till stället i spelet där svaret finns! Okej tack, det värkar ju skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Ja e också med. Tycker det e coolt att det finns folk som engaserar(stavning) sig i att göra forumet lite roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Jag är med! EDIT: Fan vad alla ska fråga om man vinner något! Man gör ju quiz för att det är kul. Redigerad 18 februari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ett quiz är klart nu. detta quiz är dock inget in game quiz utan ett som vem som helst av oss som spelat det och inte klantar till dé ska klara galant, men quizet finns dock inte tillgängligt på nätet än för jag har ingen sida upp lagd ännu. Är det ingen mer än dem som skrivit nedan som är sugna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Sidan klar nu kommer nog lägga upp den i mor´n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HipHopDevil Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Är så hårt på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Då är det väl 8 hittils så det är ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Url?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Allt skjuts upp till på onsdag då kommer båda quizen. så blir det för att jag håller på med en film och för att det strular lite med hemsidan men allt e så gott som klart Redigerad 20 februari, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts