Pastor Vercetti Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 var får man likbilen eller när får man den har varvat spelet har sett likbilen på ett utav Diaz uppdrag.Då trodde jag att man skulle kunna ta den nånstans men algrig hittat skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Den finns bara på ett speciellt uppdrag, men annars så kan du skriva in en kod så kommer det en fallandes i från himmlen... När jag testade så fick jag den rakt i huvudet så jag dog, men det är en annan historia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_dB_ Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 HAHA LOOOSER!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 lille stackare skallade den dumma likbilen dig i huvudet? hoppas att det gick bra att lappa i hop dig igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 menar ni bilen romeros hearse http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload7/frag.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 HAHA LOOOSER!!!!!!!! Jag börjar bli trött på att du bara skriver Loser, tönt eller något annat slagord till folk i varenda inlägg du gör!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Joey lille stackare skallade den dumma likbilen dig i huvudet? hoppas att det gick bra att lappa i hop dig igen! hahahahahahahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 hahahahahahahahah Sluta spamma för helvete!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts