PluOntS Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Vid farmen man kan köpa nära S.F finns det ett skjul som det lyser ett grönt sken från springorna ut över farmens väggar.. scary.. nån annan som sett det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Vid farmen man kan köpa nära S.F finns det ett skjul som det lyser ett grönt sken från springorna ut över farmens väggar.. scary.. nån annan som sett det? Jag har inte sett det men vill gärna veeta vad det kan vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Vet inte riktigt vart du menar, skulle du kunna pricka ut på en karta? För övrigt har jag inte sett till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Vet inte riktigt vart du menar, skulle du kunna pricka ut på en karta? För övrigt har jag inte sett till det. Det är den farmen som alla trodde man kunde göra uppdrag hos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Vad jag vet så finns det ett flertal farmar så du skulle inte kunna förklara mer tydligt vart den ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Jag tror jag vet vilken farm dem menar men inte vilket skjul Redigerad 18 februari, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 HÄR: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag äger själv den farmen, men har då inte sett nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag har varit där men inte hittat ngt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Den farmen ja.. titta mellan en silo och själva ladan tror jag,m så är det ett skjul som det lyser ett rönt sken ifrån, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Då har jag sett det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Kan nån skicka upp en bild på det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Såg det förut.. ser skumt ut, synd att man inte kan komma in i skjulet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 HÄR: Men den där farmen kan man väl ändå inte köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Joo det kan man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ska ta mig en titt nu och ta kort med min überkamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Allright, nu har jag varit där. Antingen är det väldigt dåligt texturarbete eller så vill Rockstar North säga oss något om amerikanska lador på 90-talet. Min kamera är så satans dålig (300 spänn på Ellos.se) men jag verkar vara den ende som har ork att ta kort. Lata jävlar Här bredvid ett av tornen. http://freddah.myftp.org/ufo/skit/camera/gta-lada/gta-lada011.jpg Som sagt så är min kamera väldigt dålig och klockan var väl typ 13:00 i spelet. http://freddah.myftp.org/ufo/skit/camera/gta-lada/gta-lada005.jpg Och andra sidan av lilla skjulet vid ladan. http://freddah.myftp.org/ufo/skit/camera/gta-lada/gta-lada007.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts