leftbehind Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Fan vad POWER att se dom live, även om jag inte lyssnar på dom mkt nu för tiden har man ändå lyssnat på dom sen man var 11. Så man vill ändå se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Varför pissade han på scenen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Varför pissade han på scenen? Han var väl lite nödig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Är det video också ? Hur ser man de då, kan bara höra dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Är det video också ? Hur ser man de då, kan bara höra dom! Nej. leftbehind sa väl bara att han har sett dem live förut nån gång. Det är knappast "power" att se dem live via webben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag menar att jag vill se, har sett disasterpieces o diverse live videor, måste vara fett drag ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Jag var bortrest när konserten var... Så jag kunde inte gå Sen dess har jag gått och sparkat mig själv för att jag inte stannade hemma Hoppas dom kommer tillbaka nån gång :'( ... Edit: Corey sa: "I swear to fucking god we will fucking come back here to Stockholm" Redigerad 17 februari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag har bara sett dom som förband åt metallica, räknas det? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Haha min granne är med i den! Hahahahahahah Är de han svarthyade? Jag beundrar han kommentaror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Är de han svarthyade? Jag beundrar han kommentaror Det är en brud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 En av dom som blir påsatta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 En av dom som blir påsatta? Antagligen, har inte sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 En av dom som blir påsatta? Jao det verkar inte bättre... har dock inte sett filmen.. kanske skulle ta och göra det... haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Varför babblade han om att alla skulle ner på marken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts