Diezl Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag vet att det finns flera på det här forumet som gillar Slipknot som jag . Därför hade jag tänkt att tipsa er att P3 Live kommer köra Slipknots fullsatta spelning ifrån Hovet Stockholm 2004-10-14 ikväll (17/2) klockan 21.03-22.00 Det var allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Najs, nu kommer det en dum fråga för att komplettera mitt inlägg: Kan man lyssna på P3 online? Edit: Hittade. Redigerad 17 februari, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Gillar VISSA låtar av slipknot, men jag tycker dom har blivit så jä**a överdrivna nu för tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Gillar VISSA låtar av slipknot, men jag tycker dom har blivit så jä**a överdrivna nu för tiden... Överdrivna? Dom har tacklat av tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Som sagt det här är ingen tråd som handlar om Slipknot är bra eller ej. Den här tråden är till för att tipsa alla dom som gillar Slipknot och har missat att konserten är ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Men... vad ska man då skriva i tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Hmm... Inget Nej men typ bra saker om dom inte tracka ner på min musiksmak :"> hehe Den kommer ändå vara inaktuell klockan 22.01 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Gillar VISSA låtar av slipknot, men jag tycker dom har blivit så jä**a överdrivna nu för tiden... Som sagt... Dom har väll lugnta ner sej nu.. Förut spydde dom väll och pissade på instrumenten och lite överallt... EDIT: Kan tyvärr inte lyssna. Ska kolla "24" sedan film (säjer inte vilken :"> ) Redigerad 17 februari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Som sagt... Dom har väll lugnta ner sej nu.. Förut spydde dom väll och pissade på instrumenten och lite överallt... EDIT: Kan tyvärr inte lyssna. Ska kolla "24" sedan film (säjer inte vilken :"> ) Pissade på instrumenten ? Skulle aldrig kunna tänka mig det Jo ´vilken film ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Pissade på instrumenten ? Skulle aldrig kunna tänka mig det Jo ´vilken film ?! Han har just laddat ner Ridskolan 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Han har just laddat ner Ridskolan 2 Haha min granne är med i den! Hahahahahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Hmm... Inget Nej men typ bra saker om dom inte tracka ner på min musiksmak :"> hehe HAHA!! Lite känslig, eh? Ingen har trackat ner på din musiksmak! Du får lyssna på vad du vill, sålänge du inte startar "krig"! Redigerad 17 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 HAHA!! Lite känslig, eh? Ingen har trackat ner på din musiksmak! Du får lyssna på vad du vill, sålänge du inte startar "krig"! Nu är det krig! Btw: eftersom det är radio så behöver ingen oroa sig för att någon skulle pissa på några instrument... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Nu börjar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Instrument det vetifan, men jag vet att Sid pissat på scen en gång (GISSA VARFÖR?!) och någon annan hade under en signering pissat i en PETflaska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Instrument det vetifan, men jag vet att Sid pissat på scen en gång (GISSA VARFÖR?!) VARFÖR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Ge mig länk så ja kan lyssna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Hur lyssnar man? När jag klickar på "torsdag" dära så kommer det en konsert me "silverbullets"(eller va dom hette) :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Hur lyssnar man? När jag klickar på "torsdag" dära så kommer det en konsert me "silverbullets"(eller va dom hette) :'( . http://www.sr.se/p3/ "webbradio" högst upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 . http://www.sr.se/p3/ "webbradio" högst upp Aha, tack så mkt, funkar fin fint nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts