Mervin Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag behöver hjälp! Jag har råkat kvadda spelet och nu undrar jag var jag kan få tag i original main.scm och handling.cfg till vice city... Nån som vet länk så skriv gärna här =| MVH Mervin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 1.Tror det inte finns någon som har några såna länkar 2.Dom filerna är säkert Copyright skyddade! 3.Reported Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Moget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 17 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag har lyckats fixa det, det var en "dålig" fil i gta3.img... cop.dff fixat nu så nu funkar det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Nu har jag ett nytt problem =( Mina polisbilar är VITA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Nu har jag ett nytt problem =( Mina polisbilar är VITA!!! Byt tillbaka carcols.cfg... mot en backup... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Var kan man få den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Länk: http://www.crazymoddingcrew.com/default.php Bara GTA 3 filer nu. Men VC filer kommer snart. Redigerad 21 februari, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Gör Backupp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts