Crime Lord Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Kan man gifta sig? Finns ju wedding chapels överalt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Nej, tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Tycker att det skulle va så att man gifte sig om man fick 100% med en flickvän eller vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Tycker att det skulle va så att man gifte sig om man fick 100% med en flickvän eller vad tycker ni? Det låter bra och The Truth skulle vara präst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Haha, sen får man 100% med alla brudarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Tycker att det skulle va så att man gifte sig om man fick 100% med en flickvän eller vad tycker ni? Varför gifta sig när man kan ha sex med dom och sen dumpa dom i nån sjö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Hur ska man dumpa de i en sjö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Varför gifta sig när man kan ha sex med dom och sen dumpa dom i nån sjö? Ja det förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Varför gifta sig när man kan ha sex med dom och sen dumpa dom i nån sjö? Kan man det?? Hur då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Haha Dom lär ju simma iväg... Nej, ett pannskott är det enda som gäller! Redigerad 19 februari, 2005 av Eternal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Eller så hoppar ni fallskärm tillsammans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Hur ska man dumpa de i en sjö. Ta med dom ut på date. Välj valfri bil och sätt dig i den. Bruden följer såklart efter. Åk till en bro eller en sjö. Gasa upp i 200 km/h och hoppa ut ur bilen straxt innan den krashar i vattnet. Det lär resultera i väldigt våt brud (fnöff fnöff) och en glad CJ går hem torr och belåten. Dock vet jag inte om tjejerna kan simma, men har de samma dumma AI som snutarna så drunknar de direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Eller så går dom runt på botten... Det hände för mig när jag skulle ta över ett gäng territorium vid stranden. När första attacken skulle komma så kom aldrig några gubbar men markeringarna på kartan fanns ute i vattnet. När jag dök i för att kolla vart dom var så gick dom där på havsbotten och skjöt mot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ja jävlar =) Dumma Ballas! Så blev det för mig också vid de där små broarna vid stranden i Los Santos. De dumma satarna promenerade runt på bottnen så att jag lätt kunde pricka dom med mina magiska granater. Fick ett helt gäng på det sättet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts