pottzork Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag önskar att jag var född så jag var ca 15 år år 1980. Det var då alla hårdrocksband var som störst och skönast. Nu har ju nästan alla sköna lagt sna guror på hyllan och dom som inte gjort de gör det nog snart.. Jag är less på att jag inte fått se Guns n Roses, Europe eller Kiss live :'( . Det är okså en jävla massa andra band som har slutat som är grymt sköna. Och Iron Maiden, Metallica och AC/DC ska ju snart sluta också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Väldigt synd, men det är inte mycket vi kan göra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Metallica slutar knappast, de ska ju göra en till skiva och efter det blir det troligen två turnéer till. Lars lovade en till konsert i Sverige, inte fan ljuger han för grannarna. Men jo, att vara i sin bästa ålder på 80-talet vore tufft. Att få se Metallica 1982... det vore häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Tänk dig att se en konsert med Metallica precis efter deras Kill ´em All album. Grymmare thrash finns inte =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Skulle inte vilja vara i min ålder på 80 talet men på 90 talet förfan ! Nirvana Rage against the machine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Skulle inte vilja vara i min ålder på 80 talet men på 90 talet förfan ! Nirvana Rage against the machine Tidiga In Flames, Dissection, Dark Tranquillity, Bolt Thrower, Nile, Opeth, ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag skulle också vilja vara min ålder typ i slutet av 70 och in på 80-talet fan va coolt d hade varit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Väldigt synd, men det är inte mycket vi kan göra eller? Vrida tillbaka klockan! JAG SKA BYGGA TIDSMASKIN; NÅGON MED!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 JAG ÄR MED! samrt trådnamn BTW... blää... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Tidiga In Flames, Dissection, Dark Tranquillity, Bolt Thrower, Nile, Opeth, ... Jag känner sångaren i dark tranquillity, han jobbade på mitt dagis =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Var inte så jävla gnälliga, vi i vår uppväxt och barndom kommer säkert att höra många band som fortfarande spelar då vi är 30-40. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Var inte så jävla gnälliga, vi i vår uppväxt och barndom kommer säkert att höra många band som fortfarande spelar då vi är 30-40. Jo säkert men den bästa musiken gjordes under 70 och 80-talet! Bättre än den som görs nu! Redigerad 18 februari, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag önskar att jag var född så jag var ca 15 år år 1980. Det var då alla hårdrocksband var som störst och skönast. Nu har ju nästan alla sköna lagt sna guror på hyllan och dom som inte gjort de gör det nog snart.. Jag är less på att jag inte fått se Guns n Roses, Europe eller Kiss live :'( . Det är okså en jävla massa andra band som har slutat som är grymt sköna. Och Iron Maiden, Metallica och AC/DC ska ju snart sluta också. Om alla dom slogs ihop till ett jätte TEAM och började sjunga (minns inte va den heter,gick på reklam förut) "Vi sitter här i samma land , hand i hand hjälps vi åt" skulle du lyssna då? ..den där Panta-burkar-reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Bäst är ju "Panta mera" Nämen visst hade det vart coolt att vara med på konserter som gick för läääänge sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag känner sångaren i dark tranquillity, han jobbade på mitt dagis =) Seriöst?!?!?! Oh my fucking god!!!!! Sjukt tufft ju... säg åt honom att de ska lira på swedenrockfestival! Eller fixa autograf åt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Ja seriöst, mikael stanne. ass¨jag träffar honom inte så ofta, men när jag träffar honom kan jag be om en autograf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Fan vad coolt... Dark Tranquillity... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 OMG, Dark Tranquillity...autograf genast! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Bara så ni vet är musik odödlig. Konserterna är ju annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts