aiel Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Hej jag har precis fått 100% på SA Då får man ju Rhino och Hydra vid Grove street och det står "Stats and Cash upgrade" eller nåt i den stilen. Nån som vet vad det betyder, själv fattar jag ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Du får väl bättre stats och mer pengs ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 17 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Du får väl bättre stats och mer pengs ? Mer pengar får jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 17 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Aja hoppas det inte är nåt viktigt jag missar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Mer pengar får jag inte Jo man får mer pengar på dom där cach ikonerna tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 17 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jo man får mer pengar på dom där cach ikonerna tror jag Inte mer det har jag kollat men dom kanske går upp fortare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) När man har klarat 100% får man 1000000 $ och så tar vappnen aldrig slut. Redigerad 17 februari, 2005 av soup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 När man har klarat 100% får man 1000000 $ och så tar vappnen aldrig slut. Aha, jag kanske fick 1 miljon lade inte märke till det när jag har 128 miljoner Undrar bara vad dom menar med "Stats upgrade" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts