Roxxy Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Spelade idag....det var rena ångesten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag lirar fortfarande multiplayern med brorsan mycket. Och då menar jag MYCKET. Så MYCKET att hans flickvän blir sur varje gång vi sätter igång spelet. Vi kan bara spela när hon jobbar kväll Ja se kvinnor och tv-spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Vote: Lite. Har tröttnat lite på GTA San Andreas men inte mycket. Det är ju inte alls lika roligt som när man spelade det första gången, men jag har absolut inte tröttnat på det så att jag vill byta eller sälja det, eller att jag lämnar det på hyllan i flera veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag lirar fortfarande multiplayern med brorsan mycket. Och då menar jag MYCKET. Så MYCKET att hans flickvän blir sur varje gång vi sätter igång spelet. Vi kan bara spela när hon jobbar kväll Ja se kvinnor och tv-spel.. Det är faktiskt inte så med kvinnor och TV-spel , det är raka motsatsen med min syster som är 19 år gammal. Hon spelar nästan GTA lika mycket som jag gör, fast som tur är så är hon bortrest nu hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Får jag dejta din syster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag har tröttnat. Käns som allting i SA är samma sak som i VC och 3. Grafiken är knappt förbättrad alla småsaker som mat och skiten gör inte spelet ett dug roligare. Tycker dom ska satsa på en fet AI i nästa spel, och en _MYCKET_ förbättrad grafikmotor till Next generation PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HadDeliNo.. Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Min sparning där jag hade klarat alllting råkade jag deleta (´blev helt galet sur) ... så sen klarade jag om allt typ.. varenda litet uppdrag och fullt med pengar osv... och efter det har jag tröttnat som fan och har inte spelat på typ 4 veckor nu... då har jag spelat WRC 4 men det har jag också tröttnat på nu off topic: ska nog köpa Mercenaris nu.. någon som vet om det är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Till alla som har tröttnat på något gta över huvudtaget: undvik att spela i några månader för att sedan ta fram spelet igen. The game is as good as new! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Lite. Inte så pass mycket att jag tycker att spela det är tråkigt, snarare att jag inte spelar det lika mycket som innan, helt sonika. Lite småless, pga enformighet på vissa fronter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts