emo Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Jag har tröttnat... fick hem mitt ps2 för någon dag sedan efter en väntan på 47 dagar men ändå så har jag ingen lust att spela det... hände aldrig med gta3 eller vice city... är inne i ratchet and clank nu vote: lite Redigerad 17 februari, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Ja, tyvärr har spelet legat på hyllan alldeles för länge nu. Ett intensivt tvångsspelande när det släpptes har nog gjort att jag tröttnat. Men jag kommer antagligen fastna i träsket sen igen när det släpps till Pc. -- Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Nu tror jag bara man väntar man på pc utgåvan. Jag tyckte inte spelet var lika roligt som gta3 och vice city, iaf tror jag inte det som sagt pc versionen får avgöra jag tror man kommer spela spelet några 100 timmar till iaf.. Det finns annat att spela också bara så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 VOTE : ALDRIG!! "STILL BEST IN TOWN" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Vote: Lite Gör ju typ samma saker hela tiden .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Vote: Aldrig!!! Jag började spela SA på juldagen så det lär nog dröja innan jag tröttnar Hoppas jag aldrig tröttnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Vote: lite... Har inte spelat på ett tag men idag ska jag köra om spelet från början (Är sjuk så jag är hemma ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Vote: Börjar tröttna. Men har rätt så nyligen börjat om en tredje gång på storyn så än så länge är det inte så farligt, men det kommer ju aldrig räcka så länge som gta3 och vice city gjorde, kommer tröttna på SA snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Ja, tyvärr har spelet legat på hyllan alldeles för länge nu. Ett intensivt tvångsspelande när det släpptes har nog gjort att jag tröttnat. Men jag kommer antagligen fastna i träsket sen igen när det släpps till Pc. -- Kattla Träsk hur kan du kalla det att hamna i träsket att vara beroende av gta san andreas ? det är väl ganska "onormalt" att inte bli besatt av det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Vote: Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Själva ''kännslan'' försvinner ju mer man kör, tex gta3, det kom från ingen stans! när jag spelade det första gången tyckte jag att det var häftigt det var 3d. Jag tyckte att det var grymmt roligt att sno en parkerad bil! Den kännslan vill jag ha tillbaks. Men den kommer aldrig tillbaks, spel kännslan fösvinner mer och mer. Glömer aldrig bort då jag fick GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Inte jag heller Cyper... kan ta och berätta att det var många kompisar som var nyfikna på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Börjat tröttna och jag har just klarat storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Jag har klarat 2 storyn 2 gånger, så, så himla sugen är man inte på det för tillfället. Och 100% på ena. Redigerad 17 februari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Ja. Klart. Väntar på GT4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag har inte kört det på veckor... Vote: Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Ja har tröttnat väldigt mycket på SA, vill gärna ha ett nytt GTA-spel . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Lite. MYCKET lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag har nog inte direkt tröttnat, lite ''off topic'' vad brukar ni göra i sa? Själv brukar jag göra nya bilar, raca ich ibland gangstrar jag runt lite. Brukar mäst vara '' laglig'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag är så olaglig som det bara går att vara Bara för att få upp statsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts