narten Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 David Jones, skaparen av Grand Theft Auto-serien, kommer med sitt nya bolag Real Time Worlds släppa ett massivt onlinespel vid namn APB (All Points Bulletin). Handlingen kretsar kring två rivaliserande gäng i en storstad, där du väljer att tillhöra de goda eller de onda. APB beräknas vara färdigt år 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
we_man88 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Är det online och kommer det att komma till ps3? och Xbox2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 All Points Bulletin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jag tror absolut att det kan vara sant att dte kan vara klart 2007 kommer nog inte ha lika svårt att sitta still som när jag väntade på mitt kära SA för jag tror det blir en väre väntan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Ett massivt onlinespel. Om det kommer ut 2007 ska det nog vara på PS3 Hoppas PS3 kommer ha inbyggt online som den nya PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Aight, 3:e tråden om detta, och jag var först. Bara för att skryta, jag gillar er alla. Btw, denna ska ligga i spel, för det är inte ett GTAspel. Redigerad 25 februari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 David Jones, skaparen av Grand Theft Auto-serien, kommer med sitt nya bolag Real Time Worlds släppa ett massivt onlinespel vid namn APB (All Points Bulletin). Handlingen kretsar kring två rivaliserande gäng i en storstad, där du väljer att tillhöra de goda eller de onda. APB beräknas vara färdigt år 2007. Vart fick du reda på det?snälla säg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts