Jump to content

Beat the cock!


gta3vcsa
 Share

Recommended Posts

Min energi räckte genom hela loppet :ermm: jag sparade bara energi i nerförs backarna

Okej, lite mysko var det för mig då, simmade med enbart styrkorset så jag kom sist på det, sen när jag skulle cykla trampade jag på ordenkligt och åkte om alla, det gick bra nästan hela springningen också men i slutet sprang en om mig men jag tog honom den allra sista biten. Kändes nästan som om de övriga var lite för bra för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kört båda "Beat the Cock"...

det första som är vid stranden i LS, klarade jag utan att simma långsamt i början eller nåt sådant, jag väntade till och med in de andra i slutet när man skulle springa :(, men det andra, som är vid sjön i landsbygden, är ju typ trippelt så långt så det hade jag inte en chans på.

I slutet när man kunde springa var CJ så trött att han inte ens kunde springa snabbt även om man vila i typ en halvtimma :lol:... värsta fetingbuggen ;)..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kört båda "Beat the Cock"...

det första som är vid stranden i LS, klarade jag utan att simma långsamt i början eller nåt sådant, jag väntade till och med in de andra i slutet när man skulle springa ^_^, men det andra, som är vid sjön i landsbygden, är ju typ trippelt så långt så det hade jag inte en chans på.

I slutet när man kunde springa var CJ så trött att han inte ens kunde springa snabbt även om man vila i typ en halvtimma :rolleyes:... värsta fetingbuggen :huh:..

Finns det två Beat the cock -_- ,det visste ja inte.

Kan nån peka på kartan vart den andra Beat the cock ligger (inte den som ligger vid stranden).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det två Beat the cock :rolleyes: ,det visste ja inte.

Kan nån peka på kartan vart den andra Beat the cock ligger (inte den som ligger vid stranden).

Finns bara på lördagar och söndagar.

tips: genom att banka på X-knappen när men cycklar gör inte att man cycklar snabbare man accelererar bara mer. så när man har nått topfarten så kan man bara kålla in X-knappen. sen lite då och då så ska man banka på den men inte hela tiden. på så sätt sparar man kraft till att springa sedan.

post-31-1108899195_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns bara på lördagar och söndagar.

tips: genom att banka på X-knappen när men cycklar gör inte att man cycklar snabbare man accelererar bara mer. så när man har nått topfarten så kan man bara kålla in X-knappen. sen lite då och då så ska man banka på den men inte hela tiden. på så sätt sparar man kraft till att springa sedan.

Tack!!! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...