thunder fart Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Det heter Beat The Cock.. Cock betydet juh kuk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Cock betydet juh kuk.... Cock betyder tupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Cock betydet juh kuk.... Cock betyder mer än så, bland annat också tupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Får man nåt speciellt efter båda "Beat The Cock!"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Alla kanske inte visste att man simmar fortare genom att ''klicka'' snabbt på X. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Får man nåt speciellt efter båda "Beat The Cock!"? Jo man får spoiler 10000$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jo man får spoiler 10000$ Men det är ju inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Alla kanske inte visste att man simmar fortare genom att ''klicka'' snabbt på X. Jag visste det, men det är ingen bra idé på Beat The Cock, där ska man simma sakta genom att bara trycka styrkorset framåt så att man spar alla energi till cyklingen och springningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag visste det, men det är ingen bra idé på Beat The Cock, där ska man simma sakta genom att bara trycka styrkorset framåt så att man spar alla energi till cyklingen och springningen. Min energi räckte genom hela loppet jag sparade bara energi i nerförs backarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Här vid stränderna Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Tack! No Problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Min energi räckte genom hela loppet jag sparade bara energi i nerförs backarna Okej, lite mysko var det för mig då, simmade med enbart styrkorset så jag kom sist på det, sen när jag skulle cykla trampade jag på ordenkligt och åkte om alla, det gick bra nästan hela springningen också men i slutet sprang en om mig men jag tog honom den allra sista biten. Kändes nästan som om de övriga var lite för bra för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Det bästa är att spurta,sen vila i typ tre sekunder sen spurta igen...det var så jag vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Det bästa är att spurta,sen vila i typ tre sekunder sen spurta igen...det var så jag vann. Men om man springer tills man blir trött då räcker ju inte 3 sek till, utan då kommer han ju springa samma tröga fart iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag har kört båda "Beat the Cock"... det första som är vid stranden i LS, klarade jag utan att simma långsamt i början eller nåt sådant, jag väntade till och med in de andra i slutet när man skulle springa , men det andra, som är vid sjön i landsbygden, är ju typ trippelt så långt så det hade jag inte en chans på. I slutet när man kunde springa var CJ så trött att han inte ens kunde springa snabbt även om man vila i typ en halvtimma ... värsta fetingbuggen .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag har kört båda "Beat the Cock"... det första som är vid stranden i LS, klarade jag utan att simma långsamt i början eller nåt sådant, jag väntade till och med in de andra i slutet när man skulle springa , men det andra, som är vid sjön i landsbygden, är ju typ trippelt så långt så det hade jag inte en chans på. I slutet när man kunde springa var CJ så trött att han inte ens kunde springa snabbt även om man vila i typ en halvtimma ... värsta fetingbuggen .. Finns det två Beat the cock ,det visste ja inte. Kan nån peka på kartan vart den andra Beat the cock ligger (inte den som ligger vid stranden). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Finns det två Beat the cock ,det visste ja inte. Kan nån peka på kartan vart den andra Beat the cock ligger (inte den som ligger vid stranden). Finns bara på lördagar och söndagar. tips: genom att banka på X-knappen när men cycklar gör inte att man cycklar snabbare man accelererar bara mer. så när man har nått topfarten så kan man bara kålla in X-knappen. sen lite då och då så ska man banka på den men inte hela tiden. på så sätt sparar man kraft till att springa sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Finns bara på lördagar och söndagar. tips: genom att banka på X-knappen när men cycklar gör inte att man cycklar snabbare man accelererar bara mer. så när man har nått topfarten så kan man bara kålla in X-knappen. sen lite då och då så ska man banka på den men inte hela tiden. på så sätt sparar man kraft till att springa sedan. Tack!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag brukar simma lagom fort så jag ligger ungefär i mitten sedan drar jag ifrån som f**n med cykeln och till sist så försöker jag springa så fort som möjligt det funkar bra för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 "Beat the cock" kan betyda både "slå tuppen" och "runka kuken". Typiskt R* humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts