gta3vcsa Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Om man har full stamina går det fortfare på beat the cock uppdragen, men ska man ha full på muscles eller låg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Det spelar inte så stor roll, men när du kan spara kraft, som i nerförsbackar med cykeln, ta det lugnt. Kör inte i full kraft hela tiden, du kommer tröttna för mycket och komma efter. Planera när och hur det är bäst att fördela den kraften du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Hur många "Beat the cock!" finns det har gjort två st, hoppas det finns en till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Finns bara 2 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Finns bara 2 st Too bad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Va e det för uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Va e det för uppdrag. Man ska simma, cykla och Springa genom hela SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Gick bäst för mig när jag hade fullt i stamina, fullt i cykling skill och jättelite i muscle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Man ska simma, cykla och Springa genom hela SA AAAA du menar triathlon(stavning?) vet vad det e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Var startar man detta uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Ett tips: Använd inte X under simmningen. Spar på alla krafter och låt de simma ifrån dig, för att sedan ta tillbaka ledningen under cyklingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Var startar man detta uppdraget? Här vid stränderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Och man kan bra köra det på Lördagar och Söndagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Heter det verkligen Beat the cock och inte Beat the clock? Skulle vara R* sjuka fantasi i så fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Heter det verkligen Beat the cock och inte Beat the clock? Skulle vara R* sjuka fantasi i så fall! Det heter Beat the Cock, och att R* har sjuk fantasi är väl inget nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Det heter Beat the Cock, och att R* har sjuk fantasi är väl inget nytt. Haha, okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thunder fart Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Vadå beat the cock?? ska man slå kuken? jag har inte klarat av hela sa men jag tror inte det finns ett uppdrag som heter beat the cock, jag tror mer på beat the clock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Heter det verkligen Beat the cock och inte Beat the clock? Skulle vara R* sjuka fantasi i så fall! Det är inte alls nån fantasi, antigen menar de tuppen som springer bredvid (CJ) i löpningen, eller så menar de kuken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Det är inte alls nån fantasi, antigen menar de tuppen som springer bredvid (CJ) i löpningen, eller så menar de kuken. De menar självklart Tuppen, annars skulle R* vara så allmänbildade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Vadå beat the cock?? ska man slå kuken? jag har inte klarat av hela sa men jag tror inte det finns ett uppdrag som heter beat the cock, jag tror mer på beat the clock Det heter Beat The Cock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts